گزارش آگهی

معرفی کلاس‌های شیمی استاد بابایی تام لند

این محتوا معرفی و بررسی یکی از اساتید نامی در حوزه شیمی کنکور یعنی استاد رضا بابایی دبیر تام لند است که از سواد خوبی برخوردار است.
معرفی کلاس‌های شیمی استاد بابایی تام لند
کد خبر : ۷۵۳۶۳

 با نزدیک ‌شدن به سال کنکور بیشتر خانواده‌ها در تلاطم پیدا کردن مؤسسه خوب هستند. در رشته‌های تجربی و ریاضی، شیمی یکی از دروس تخصصی و پایه کنکور است که ضریب بالایی در رتبه محصلین دارد. شیمی مجموعه‌ای از جداول، فرمول‌ها، مسئله و مفاهیم تشریحی است که تدریس همه این ها از عهده استادی زبده برمی‌آید. استاد بابایی یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. او باتجربه ۲۷ ساله خود موارد شیمی را به‌ صورت آسان برای دانش ‌آموزان تفسیر می‌کند.

بیوگرافی استاد بابایی تام لند

 استاد بابایی فارغ ‌التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه تهران است. او به دلیل دوست ‌داشتن حرفه معلمی، بدون در نظر داشتن امور مالی این حرفه را دنبال می‌کند. استاد در مدرسه‌های مشهور تهران مشغول به تدریس شیمی است. استاد بابایی از سال 98 در تام لند شروع به فعالیت کردد. با مشاهده رایگان کلاس استاد بابایی می‌توانید به صورت مطمئن‌تر انتخاب خود را نهایی کنید. به یاد داشته باشید که استاد بابایی به دانش آموزان بسیار زیادی کمک کرد تا رتبه‌های دو رقمی و تک رقمی کنکور را به دست آورند. 

دوره‌های استاد بابایی | کلاس شیمی کنکور  1404 و 1405 در تام لند

دوره شیمی سالانه استاد برای دانش ‌آموزان نزدیک به کنکور بسیار مفید است. محصلان کنکوری با انتخاب این دوره پکیج کاملی از همه چیزهایی که برای کنکور لازم است را یک جا دارند. دوره سالانه ۱۴۰۴ استاد بابایی در روزهای یکشنبه برگزار می‌شود و از ابتدای مهر روزهای چهارشنبه نیز به آن اضافه خواهد شد. استاد بابایی در این دوره درس شیمی، از پایه‌ای‌ترین مباحث سال دهم شروع می‌کند و تا سخت‌ترین موارد سال یازدهم پیش خواهد رفت. این دوره سعی بر این دارد تا دانش‌ آموزانی که پایه ضعیف و قوی دارند را به بهترین سطح ممکن برساند. همچنین مرور بسیار خوبی برای محصلانی است که از پایه قوی برخوردارند. 

ویژگی‌ دوره‌های استاد بابایی 

هر دوره استاد بابایی دارای جزوه‌ای کامل و خط‌ به‌ خط کتاب‌ درسی است که در اختیار دانش‌ آموزان قرار می‌گیرد. در هر بخش از کتاب مجموعی از تصاویر، مسائل و تست‌های مربوط به هر درس جای‌گذاری شده است.
• در آخر هر بخش آزمونی تألیفی از دانش‌آموزان گرفته می‌شود و پس از آزمون سؤالات توسط استاد تشریح خواهد شد. این آزمون‌ها در جهت تسلط بر سؤالات و مفاهیم شیمی خواهند بود.
•  کلاس استاد بابایی دارای پشتیبان‌های بسیار مجرب است. البته لازم به ذکر است که پشتیبان‌ها هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۰ برای پاسخگویی به سؤالات محصلان آماده‌اند. استاد بابایی در خلال تدریس، صفحه چت کلاس را می بندد تا محصلین با تمرکز بالا تدریس را فرا گیرند.
• در دوره شیمی سالانه استاد بابایی از تست‌های نکته‌دار و تست‌هایی که در کنکور سراسری هدف طراح بوده، به ‌صورت تخصصی آموزش داده می‌شود.
• کلاس استاد به ‌صورت آنلاین است و دانش‌آموزانی که به هر دلیل نتوانند در کلاس شرکت کنند می‌توانند در حالت آفلاین مشکلات شیمی را برطرف کنند.
• کلاس شیمی سالانه، از پویایی خاصی برخوردار است. استاد بابایی از دانش‌آموزان سؤال‌های زیادی می‌پرسد و در راستای فعال‌ بودن دانش‌ آموزان هدایایی را تقدیم می‌کند.
• استاد بابایی تست ‌زنی در کوتاه‌ترین زمان ممکن را به دانش ‌آموزان آموزش می‌دهد.
• برای تسلط بیشتر بر روی مباحث از کتاب‌های کمک‌ آموزشی (الگو، خیلی سبز، مبتکران) با توجه ‌به سطح دانش ‌آموزان استفاده می‌کند. او تأکید بسیار دارد که در کنار سوالات، کتاب کمک‌ آموزشی خود را علامت‌ گذاری کنید تا بهتر مفاهیم را درک کنید. با علامت‌ گذاری بر روی تست‌هایی که پاسخ اشتباه دادید، این امکان را فراهم می‌کند که برای جمع ‌بندی مرور بهتری داشته باشید. 

دوره‌های شیمی استاد بابایی 

شما می‌توانید در دوره‌های زیر از طریق موسسه‌‍‌ تاملند شرکت کنید، اما به یاد داشته باشید که بر اساس پایه تحصیلی و همچنین انتظاری که از کنکور دارید بهترین دوره را انتخاب کنید. 

دوره سالیانه کنکور

این دوره از تابستان شروع می شود و جامع است و تمام نکات کنکور در آن تدریس می شود. سبک استاد بابایی مفهومی است و حل تست است. این دوره را به تمامی دانش آموزان کنکوری پیشنهاد میدهیم. دوره سالیانه یکی از بهترین دوره های تام لند است.

دوره ری استارت 

دوره ری استارت استاد بابایی از اوایل مهر شروع می‌شود و تا اواخر اسفند نیز ادامه دارد. این دوره ری استارت مخصوص دانش ‌آموزانی است که به هر دلیل از سال تحصیلی خود به ‌خوبی استفاده نکرده‌اند. استاد بابایی با دوره ری استارت ۱۴۰۴ محصلان را به نقطه‌ای خواهند رساند که استرس و نگرانی دانش‌آموزان به صفر تبدیل شود. در دوره ری استارت مانند دوره سالانه محصلین از جزوه، پرسش ‌و پاسخ از استاد و پشتیبان، امکان دیدن ویدئوها به ‌صورت آفلاین، آزمون‌ها و انجام تکالیف برخوردار است.

دوره نیترو استاد بابایی

شاید فکر کنید که دیگر به کنکور نمی‌رسید و استرس یک جمع‌بندی مفید را داشته باشید. باید گفت که دوره نیترو استاد بابایی مجموعه از نکات و تست‌های مورد نظر طراح در سال‌های پیش است. در این دوره تمام نکات مهم توسط استاد بابایی برای دانش‌ آموزان کنکوری هایلات می‌شود. این دوره از ۱۵ فروردین ‌ماه شروع خواهد شد و بسیار مفید و مؤثر برای تمام سطوح است. اگر شما فردی باشید که پایه قوی دارد، این درس شیمی در جهت مرور بهتر به شما کمک خواهد کرد. اگر شما دانش ‌آموزی هستید که عملکرد خوبی نداشتید، از این دوره می‌توانید به درصد قابل ‌قبولی در درس شیمی برسید.

قیمت‌گذاری دوره‌های استاد بابایی 

در این روزها با وجود اینترنت بیشتر کارها آسان شده است و همچنین می‌توانیم از بهترین امکانات و با کمترین هزینه بهره‌مند شویم. مؤسسه تام لند با بهترین امکاناتی که در اختیار دانش ‌آموزان می‌گذارد، مناسب‌ترین قیمت را نیز در نظر گرفته است. قیمت دوره‌های استاد بابایی را می‌توان با شرایط ویژه اقساطی پرداخت کرد. تا دانش آموزان بیشتری از این دوره بهره ببرند. برای ثبت‌نام در دوره‌های استاد بابایی می‌توانید از پشتیبان‌های سایت تام لند یا خود مؤسسه کمک بگیرید. به یاد داشته باشید هزینه ای که برای این دوره ها پرداخت می‌کنید بزرگترین سرمایه گذاری شما روی آینده تان است. 

سخن پایانی 

 مؤسسه تام لند دارای دوره‌های فراوانی برای همه درس‌های کنکور است که شیمی استاد بابایی یکی از این دوره‌ها است. تدریس درست شیمی با توجه ‌به محتوای پیچیده آن کار هرکسی نیست. برای قبولی در کنکور و رشته مورد نظر خود باید یک همراه همیشگی تا آخرین لحظه برای خود انتخاب کنید. تا بتوانید اهداف بزرگ را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به مقصد برسانید. استاد بابایی یکی از بهترین افراد تام لند است که کمک بسیاری به دانش‌آموزان و رتبه برترهای مؤسسه تام لند داشته است. با ثبت‌نام در دوره‌های استاد بابایی زمان خود را هدر نداده‌اید و در کوتاه‌ترین زمان به هدف بزرگ خود خواهید رسید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر