این دو بازیکن به راحتی از دست استقلال رفتند!

استقلال در تابستان تغییرات زیادی داشت.
این دو بازیکن به راحتی از دست استقلال رفتند!
کد خبر : ۷۵۴۱۷

استقلال درحالی در تابستان بی خیال دو بازیکن خارجی خود شد که می‌توانستند در فصل جاری کمک زیادی به این تیم کنند.

به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال در تابستان تغییرات زیادی داشت.

آبی پوشان با هدایت جواد نکونام در فصل جاری لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان نداده اند و در ۳ بازی خود تنها ۴ امتیاز کسب کرده اند که این باعث شده تا انتقاد‌های زیادی از این مربی باتجربه شود.

استقلال یک فصل نقل و انتقالات خاص را پشت سرگذاشت و هم بازیکنان داخلی و هم خارجی خوبی راهی تیم شده اند و کاملا روشن است که نکونام تیم پرمهره‌تر و پرستاره تری نسبت به فصل قبل دارد.

با این حال استقلال به راحتی بی خیال دو بازیکن خارجی خود شد؛ دو بازیکنی که اگر در تیم می‌ماندند با توانایی‌های بالایی که داشتند می‌توانستند کمک زیادی به تیم کنند.

منتظر محمد

این بازیکن عراقی با استقلال قرارداد داشت، اما فصل قبل جواد نکونام او را نخواست و مجبور شد که به صورت قرضی راهی مس رفسنجان شود. او فصل بسیار خوبی را با مس تجربه کرد و یکی از بهترین‌های لیگ برتر بود.

پیش بینی می‌شد که این بازیکن عراقی در تابستان به استقلال برگردد و خود او هم علاقه زیادی برای بازگشت داشت، اما جواد نکونام او را نخواست.

حضور منتظر محمد در استقلال می‌توانست در کار‌های هجومی کمک زیادی به آبی پوشان کند و تیم در پست او شدیدا به تقویت نیاز دارد. کاکوتا گزینه مورد علاقه نکونام برای وینگر هجومی است، اما این بازیکن فعلا در تیم جا نیفتاده است.

یامگا

و، اما ستاره دیگری که استقلال به راحتی از دست داد کسی جز یامگا نیست. این بازیکن فرانسوی یکی از بهترین خرید‌های خارجی استقلال در سال‌های اخیر بود که به ندرت دچار افت شد.

یک مصدومیت تلخ باعث شد تا یامگا نیم فصل را از دست دهد. او به شرایط بازی رسیده بود، اما نکونام این بازیکن را هم نخواست و اکنون او به همراه منتظر محمد انگیزه بسیار بالایی برای درخشش در دیدار امرور برابر تیم سابق خود دارند.
استقلال درحالی در تابستان بی خیال دو بازیکن خارجی خود شد که می توانستند در فصل جاری کمک زیادی به این تیم کنند.

به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال در تابستان تغییرات زیادی داشت.

آبی پوشان با هدایت جواد نکونام  در فصل جاری لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان نداده اند و در ۳ بازی خود تنها ۴ امتیاز کسب کرده اند که این باعث شده تا انتقادهای زیادی از این  مربی باتجربه شود.

استقلال یک فصل نقل و انتقالات خاص را پشت سرگذاشت و هم بازیکنان داخلی و هم خارجی خوبی راهی تیم شده اند و کاملا روشن است که نکونام تیم پرمهره تر و پرستاره تری نسبت به فصل قبل دارد.

با این حال استقلال به راحتی بی خیال دو بازیکن خارجی خود شد؛ دو بازیکنی که اگر در تیم می ماندند با توانایی های بالایی که داشتند می توانستند کمک زیادی به تیم کنند.

منتظر محمد

این بازیکن عراقی با استقلال قرارداد داشت اما فصل قبل جواد نکونام او را نخواست و مجبور شد که به صورت قرضی راهی مس رفسنجان شود. او فصل بسیار  خوبی را با مس تجربه کرد و یکی از بهترین های لیگ برتر بود.

پیش بینی می شد که این بازیکن عراقی در تابستان به استقلال برگردد و خود او هم علاقه زیادی برای بازگشت داشت اما جواد نکونام او را نخواست.

حضور منتظر محمد در استقلال می توانست در کارهای هجومی کمک زیادی به آبی پوشان کند و  تیم در پست او شدیدا به تقویت نیاز دارد. کاکوتا گزینه مورد علاقه نکونام برای وینگر هجومی است اما این بازیکن فعلا در تیم جا نیفتاده است.

یامگا

و اما ستاره دیگری که استقلال به راحتی از دست داد کسی جز یامگا نیست. این بازیکن فرانسوی یکی از بهترین خریدهای خارجی استقلال در سال های اخیر بود که به ندرت دچار افت شد.

یک مصدومیت تلخ باعث شد تا یامگا نیم فصل را از دست دهد. او به شرایط بازی رسیده بود اما نکونام این بازیکن را هم نخواست و اکنون او به همراه منتظر محمد انگیزه بسیار بالایی برای درخشش در دیدار امرور برابر تیم سابق خود دارند.

هم منتظر محمد و هم یامگا می توانستند در فصل جاری کمک زیادی به استقلال کنند اما نکونام این دو بازیکن را نخواست.

منبع: شفقنا ورزشی
هم منتظر محمد و هم یامگا می‌توانستند در فصل جاری کمک زیادی به استقلال کنند، اما نکونام این دو بازیکن را نخواست.

منبع: شفقنا ورزشی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر