خبر فوری و مهم آغاز فروش فوق العاده کوئیک + جزییات

گروه خودروسازی سایپا از روز چهارشنبه (چهارم مهر ماه) طرح فروش خودرو کوییک GXR-L پارس‌خودرو را اجرایی می‌کند.
خبر فوری و مهم آغاز فروش فوق العاده کوئیک + جزییات
کد خبر : ۷۵۵۹۲

طرح فروش خودرو کوییک GXR-L پارس‌خودرو از دو روز دیگر یعنی از ۴ مهر ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود. این فروش صرفا از طریق سایت شرکت سایپا از ساعت ۱۰ صبح همان روز آغاز شده، تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

گروه خودروسازی سایپا از روز چهارشنبه (چهارم مهر ماه) طرح فروش خودرو کوییک GXR-L پارس‌خودرو را اجرایی می‌کند.

گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد در راستای افزایش عرضه محصولات و همچنین تنظیم قیمت بازار، شرایط فروش فوق العاده خودرو کوییک GXR-L محصول شرکت پارس خودرو را ویژه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودرو‌های فرسوده را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت اجرایی کند.

در این طرح فروش که از روز چهارشنبه هفته جاری (چهارم مهر ماه) آغاز می‌شود، متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح تا زمان تکمیل ظرفیت فرصت دارند که از طریق سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، به صورت پیش ثبت‌نام انجام و پس از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از سازمان ثبت احوال کشور امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می‌شود.

همچنین در طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیز به صورت پیش‌ثبت‌نام، ثبت‌نام انجام و پس از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از ستاد نوسازی خودرو‌های فرسوده امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می‌شود.

یادآوری می‌شود متقاضیان می‌توانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام به آدرس قید شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند. 

گفتنی است که این ششمین دوره از عرضه محصول کوییک GXR-L در سال جاری است.

منبع: نبض بازار

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر