مرد بی رحم در خواب همسرش را سلاخی کرد!

صبح یکی از روز‌های تابستانی امسال، فریاد‌های کمک از خانه‌ای در شهر ری، سکوت محله را شکست، وقتی همسایه‌ها به کمک مرد جوان رفتند، با صحنه دلخراشی روبه‌رو شدند؛ جسد خونین یک زن جوان که با چاقو به قتل رسیده بود.
مرد بی رحم در خواب همسرش را سلاخی کرد!
کد خبر : ۷۵۶۰۴

مرد جوان به قتل همسرش اعتراف و عنوان کرد که به‌خاطر روابط خارج از چارچوب دست به این جنایت زده است.
 به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح یکی از روز‌های تابستانی امسال، فریاد‌های کمک از خانه‌ای در شهر ری، سکوت محله را شکست، وقتی همسایه‌ها به کمک مرد جوان رفتند، با صحنه دلخراشی روبه‌رو شدند؛ جسد خونین یک زن جوان که با چاقو به قتل رسیده بود.

کارآگاهان ورزیده اداره دهم پلیس آگاهی که به‌سرعت به محل حادثه رسیدند، متوجه شدند که همسر این زن، قتل را به پلیس گزارش کرده است. او ادعا می‌کرد که هنگام وقوع حادثه در حیاط خانه خواب بوده و وقتی بیدار شده، با جسد همسرش در سالن پذیرایی روبه‌رو شده است.

اما تحقیقات نشان داد که این مرد و همسرش از گذشته اختلافات زیادی داشتند و همسایه‌ها بار‌ها صدای دعوای آنها را شنیده بودند حتی یکی از فرزندان کوچک این خانواده گفته بود که شب قبل پدرش را با چاقو، بالای سر مادرش دیده است!

با توجه به شواهد و گفته‌های فرزند خانواده، تیم جنایی به این نتیجه رسید که همسر این زن مظنون اصلی این قتل است؛ بنابراین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ او را دستگیر کردند تا تحقیقات بیشتری انجام شود.

متهم که در جریان بازجویی‌ها ابتدا منکر هرگونه اختلاف و درگیری با همسر خود بود، پس از مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ارتکاب جنایتی هولناک اعتراف کرد و ماجرا را این‌طور توضیح داد: چند وقتی می‌شد که به همسرم به‌خاطر ارتباط خارج از چارچوب مشکوک شده بودم و او را به‌صورت نامحسوس تحت نظر گرفتم که در پیامک‌های تلفن همراهش متوجه شدم که این موضوع واقعیت دارد.

مرد جنایتکار گفت: در آن لحظه خیلی عصبانی شدم و به‌هم ریختم، به‌خاطر همین تصمیم گرفتم همسرم را در خواب به قتل برسانم؛ شب حادثه به خانواده اعلام کردم که قصد دارم در حیاط خانه بخوابم. هنگامی که همگی به خواب رفتند یک چاقو از آشپزخانه برداشتم و بالای سر همسرم رفتم، مغزم داشت منفجر می‌شد که در یک لحظه چاقو را به گلویش فرو کردم، پس از ارتکاب جنایت فرزندم از خواب بیدار شد و دستان خونی‌ام را دید که من با تندی و تلخی از او خواستم بخوابد.

پس از این اعترافات تکان‌دهنده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأموریت یافتند با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده، متهم تا روز دادگاه به زندان اعزام شد و تحقیقات جنایی همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر