گزارش آگهی

گفتاردرمانی، کاردرمانی و بازی درمانی در صادقیه و جنت آباد

مرکز تخصصی گفتاردرمانی، کاردرمانی و بازی درمانی و رفتاردرمانی دکتر صابر در نزدیکی صادقیه و جنت آباد، به مراجعان در حیطه درمان مشکلات ارتباطی و اختلالاتی همچون اوتیسم و بیش فعالی ، اختلالات یادگیری، سندروم های ژنتیکی، اختلالات تاخیر حرکتی و تاخیر گفتاری و.... به وسیله کاردرمانی، گفتاردرمانی، بازی درمانی، رفتار درمانی، تست هوش و... فعالیت می کند.
گفتاردرمانی، کاردرمانی و بازی درمانی در صادقیه و جنت آباد
کد خبر : ۷۶۰۵۱

گفتاردرمانی و کاردرمانی دو حیطه مهم در درمان اختلالات ذهنی، ارتباطی و جسمی هستند که به کمک مهارت‌ها و روش ‌های خاص، به افراد کمک می‌کنند تا با اختلالات روانی، اجتماعی و رابطه‌ای خود رو به رو شوند. این دو حیطه با تأکید بر تعاملات انسانی و ارتباطات بین فردی، به تقویت کیفیت زندگی افراد کمک می کند. گفتاردرمانی و کاردرمانی دو بخش اساسی توانبخشی در کودکان و بزرگسالان به حساب می آیند. این روش‌ها با توجه به احتیاجات و اهداف افراد، توانایی های ارتباطی، روانشناختی و اجتماعی را بهبودمی بخشند و به آنها کمک می‌کنند تا بهبود و تغییرات مطلوبی در زندگی خود ایجاد کنند. مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر در نزدیکی صادقیه و جنت آباد، با استفاده از روش درمانی متمرکز بر تقویت مهارت‌های ذهنی، جسمی و ارتباطی و زبانی در گفتار و حتی اختلالات مرتبط با سیستم عصبی مرکزی هستندفعالیت می کند. رفتار درمانی یکی از روش های درمانی است که در مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی صادقیه به کودکان در جهت آموزش رفتار مناسب و کنترل خود کمک می کند. مرکز تخصصی گفتاردرمانی، کاردرمانی و بازی درمانی و رفتاردرمانی دکتر صابر در نزدیکی جنت آباد و صادقیه به مراجعان در حیطه درمان مشکلات ارتباطی و اختلالاتی همچون اوتیسم و بیش فعالی ، اختلالات یادگیری، سندروم های ژنتیکی، اختلالات تاخیر حرکتی و تاخیر گفتاری و.... به وسیله کاردرمانی، گفتاردرمانی، بازی درمانی، رفتار درمانی، تست هوش و... فعالیت می کند. تیم تخصصی و با تجربه مرکز توانبخشی دکتر صابر با استفاده از علم روز دنیا و تجهیزات پیشرفته مرکز در درمان کودکان با اختلالات خاص پیشرو هستند و از بهترین مراکز گفتاردرمانی و کاردرمانی جنت آباد به حساب می آیند.

جهت تماس با کلینیک گفتاردرمانی لکنت زبان دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران، کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد) با شماره 09029123536 تماس حاصل کنید.

دکتر اوتیسم و دکتر بیش فعالی کودکان در صادقیه و جنت آباد

متخصص تشخیص اوتیسم کودکان یا همان دکتر اوتیسم کسی است که برای کار با کودکان و بزرگسالان مبتلا به اوتیسم آموزش دیده است. یک متخصص اوتیسم می تواند طیفی از خدمات آموزشی و درمانی را به مبتلایان ارائه دهد. دکتر اوتیسم در مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر می تواند روش درمانی مناسبی برای کنترل علائم اوتیسم نیز طراحی کرده و توسعه دهد. بهترین دکتر اوتیسم وضعیت کودک را از لحاظ رشدی مختلف ارزیابی کرده، و به‌طور دقیق تشخیص می دهد که آیا کودک در طیف اوتیسم قرار دارد یا خیر. از آنجایی که بیش فعالی همچون اوتیسم نوعی اختلال رفتاری و روانی است، بسیار مهم است که دکتربیش فعالی و اوتیسم مرکز  با توجه به تخصص خود بهترین روش ها و سریع ترین روش های درمانی را انتخاب و اجرا کند.

دکتر لکنت زبان در صادقیه و جنت آباد

متخصص درمان لکنت زبان مرکز گفتاردرمانی در نزدیکی صادقیه و جنت آباد با تحصیلات تخصصی در حیطه شناسایی، بررسی و درمان لکنت زبان به کودکان با لکنت کمک می کند.آسیب شناس گفتار و زبان مرکز گفتاردرمانی دکتر صابر ابتدا با مشاهده و بررسی وضعیت گفتاری فرد مبتلا به لکنت زبان، سعی می کند محیط ایدئالی برای درمان فرد فراهم کند. اگر فرد در هماهنگی گفتار و تنفس با مشکل رو به رو شد، با آموزش تمریناتی به او در این کار کمک می کند. سپس شروع به آموزش شیوه ای می کند که کودک مبتلا به لکنت زبان در آن کمترین گرفتگی را حس کند. روش های گفتاردرمانی در عین سادگی، در درمان لکنت زبان بسیار مفید واقع می شوند. مهم ترین وظیفه گفتادرمانگر لکنت زبان در مرکز گفتاردرمانی دکتر صابر این است که بهترین شیوه درمانی را با توجه به وضعیت فردانتخاب کند. دکتر مهدی صابر، یکی از بهترین دکتر های تشخیص و درمان لکنت زبان است که رضایت همیشگی مراجعان را به خود جلب می کند.

دکتر اختلال یادگیری در جنت آباد و صادقیه

درمان زود هنگام و به موقع اختلال یادگیری ضروری و مهم است. در صورت به وجود آمدن نگرانی درباره اختلالات یادگیری، آموزگار، پدر و مادر یا پرستار کودک می توانند از یک دکتر تشخیص اختلال یادگیری، درخواست ارزیابی کنند. در مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر به طور معمول ابتدا آزمایشاتی برای رد مشکلات بینایی یا شنوایی یا سایر شرایط پزشکی از کودک می گیرند. غالبا، یک کودک برخی امتحانات را در طول دوره درمان اختلال یادگیری انجام می دهد که به وسیله تیمی از متخصصان از جمله روانشناس، آموزگار آموزش ویژه، کاردرمانگر، گفتاردرمانگر و... انجام می شود. متخصصان این مرکز زیر نظر دکتر صابر به درمان مشکلات کودکانی با اختلالات یادگیری به صورت کاملا حرفه ای مشغول هستند.

گفتاردرمانی، کاردرمانی و بازی درمانی در صادقیه و جنت آباد

گفتاردرمانی در منزل در صادقیه و جنت آباد

گفتاردرمانی در منزل، یکی از درمان های کمکی در حیطه درمان اختلالات گفتار و زبان است. هدف اصلی متخصصان گفتاردرمانی در منزل، ارائه ی روش های تشخیص و درمان اختلالات گفتاری و زبانی در منزل است. برخی از خانواده ها به دلیل نبود مراکز گفتاردرمانی در نزدیکی محل زندگیشان یا به علت فاصله زیاد محل زندگی شان تا مراکز گفتاردرمانی، نمی توانند از فعالیت های گفتاردرمانی استفاده کنند. در حالی که می توانند در این موقعیت، از تمرینات گفتاردرمانی کودکان در منزل چه به طور حضوری و آنلاین، استفاده کنند تا اختلال کودکشان برطرف شود. متخصصان گفتاردرمانی کلینیک دکتر صابر، تکنیک های درمانی را با اهداف مشخص و در فضای آرام بخش خانواده انجام می دهند تا اثر بخشی فرآیند درمان، سرعتی بهتری پیدا کند.

گفتاردرمانی کودکان در جنت آباد و صادقیه

تعدادی از اختلالات گفتاری از دوره کودکی شروع می شوند و با بیشترشدن سن و درمان مناسب بهبود پیدا می کنند، در حالی که بعضی دیگر از اختلالات، تا دوره بزرگسالی ادامه پیدا می کنند و به درمان و مواظبت های طولانی مدت نیاز دارند. گفتاردرمانگران مرکز گفتاردرمانی دکتر صابر می توانند توانایی های ارتباطی را در کودکان تقویت کند. گفتاردرمانگران کودکان مشخص می کنند که چه چیزی موجب ایجاد اختلال شده است و در مورد بهترین گزینه درمانی تصمیم گیری می کنند. گفتاردرمانگر کودکان در مرکز گفتاردرمانی دکتر صابر احتمال دارد با کار کردن فردی با کودکان یا در گروه های کوچک یا در کلاس، به کودکان در تقویت مهارت های زبانی کمک کند. متخصصان گفتاردرمانی کودکان مسائل گفتاری کودکان را برطرف می کنند؛ همچنین به کودکان در حوزه ارتباطی و مشکلات نارساخوانی و اختلال پردازش شنوایی کمک می کنند.

کاردرمانی در منزل در صادقیه و جنت آباد

گفتاردرمانی، کاردرمانی و بازی درمانی در صادقیه و جنت آباد

در کاردرمانی در منزل برای کودکان، همانند بقیه روش های درمانی، حضور پدر و مادر و همکاری اعضای خانواده برای رسیدن به نتیجه های مطلوب تر و موثرتر، بسیار مفید است. انجام تمرینات کاردرمانی کودکان مانند کاردرمانی ذهنی ، کاردرمانی جسمی و حسی در محیط منزل سبب می شوند پیشرفت درمان در اختلالات کودکان بیشتر شده و کیفیت زندگی کودک تغییر نماید وحتی همکاری خود کودک با درمانگر بهبود یافته و نتایج مفیدتری را به همراه داشته باشد. مرکز کاردرمانی دکتر صابر بهترین متخصصان کاردرمانی را برای ارائه خدمات ماردرمانی در منزل به شما پیشنهاد می کنند.

تست هوش در صادقیه

آزمون یا تست هوش، مجموعه‌ای از تست ها برای اندازه‌گیری ظرفیت یادگیری کودکان، مواجه شدن با موقعیت‌های جدید و... است. تست هوش یکی از ابزار های تشخیص روانشناسی است که برای اندازه‌گیری هوش افراد و به خصوص کودکان استفاده می‌شود.  مرکز تست هوش دکتر صابر با استفاده از تست های تشخیصی استاندارد ، علاوه بر تست هوش، میزان توجه، حافظه و قدرت استدلال و توانایی های حرکتی کودکان را نیز ارزیابی و نقاط قوت و ضعف آنان  را شناسایی می کند.

رفتار درمانی و بازی درمانی در منطقه صادقیه و جنت آباد

رفتاردرمانی یکی از بهترین گزینه های درمانی در درمان برخی اختلالات همچون اختلال بیش فعالی و نقص توجه یا اختلال اوتیسم است که می‌تواند به کمترشدن رفتارهای نادرست کمک کند؛ به همین دلیل است که عموما به محض تشخیص این نوع اختلالات، رفتاردرمانی توسط متخصص، تجویز می شود. رفتاردرمانان مرکز بازی درمانی دکتر صابر با استفاده از تکنیک های رفتاردرمانی به یادگیری یا بهبود رفتارهای مثبت و از بین بردن رفتارهای ناخواسته یا مشکل ساز کودک کمک می کنند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر