جزئیات جدید از محدودیت‌های تردد خودرو‌ها در اطراف مصلای تهران

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز محدودیت‌های تردد در اطراف مصلای تهران خبر داد.
جزئیات جدید از محدودیت‌های تردد خودرو‌ها در اطراف مصلای تهران
کد خبر : ۷۶۲۱۰

با توجه به برگزاری نماز جمعه این هفته در مصلای تهران به امامت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) محدودیت‌های تردد خودرو‌ها اعمال شد.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز محدودیت‌های تردد در اطراف مصلای تهران خبر داد.

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به برگزاری نماز جمعه این هفته در مصلای تهران به امامت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) محدودیت‌های تردد خودرو‌ها برابر اعلام قبلی پلیس راهور تهران بزرگ در اطراف معابر پیرامونی محل مذکور اعمال گردیده و تیم‌های پلیس راهور در تمامی محل‌ها مستقر و از تردد خودرو‌ها در محدوده از قبل تعیین شده، جلوگیری می‌نمایند.

سرهنگ بهرام آبادی افزود: محدودیت‌های تردد از ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۱۳-۰۷-۱۴۰۳ در اطراف مصلای تهران از ضلع شمال تقاطع خیابان شهید قنبرزاده و شهید سلیمانی به سمت جنوب و همچنین ورودی خیابان هویزه و خرمشهر به سمت خیابان قنبرزاده و در ادامه، خیابان شهید بهشتی از تقاطع سهرودی به سمت غرب و نیز از خیابان میرعماد و خیابان علی اکبری به سمت خیابان شهید بهشتی، همچنین محدوده غرب به شرق بزرگراه حکیم از روی پل مدرس شروع شده است. 

 
شایان ذکر است از ساعت ۲۴ شب گذشته (پنج شنبه ۱۲-۰۷-۱۴۰۳)، ممنوعیت توقف در اطراف مصلای تهران، خیابان شهید قنبرزاده، خیابان عشقیار، خیابان شهید صابونچی، خیابان شهید بهشتی، میدان تختی تا پل شهید مدرس، خیابان پاکستان، خیابان میرعماد، خیابان شهید مطهری و خیابان شهید مفتح و بزرگراه شهید سلیمانی تا شهید حقانی انجام شده است و از توقف خودرو‌ها در محل‌های مذکور جلوگیری شده است. 

 جانشین پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدودیت‌های مرحله دوم در زمان مقرر از بزرگراه مدرس از میدان هفت تیر تا بزرگراه شهید سلیمانی در هر دو مسیر، بزرگراه شهید سلیمانی از تقاطع کردستان و مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی از مقطع بزرگراه شهید حقانی بر اساس ضرورت از ساعت ۹ صبح امروز جمعه مورخ ۱۳-۰۷-۱۴۰۳ با توجه به مراجعه و حجم گسترده حضور شهروندان در نماز جمعه، ممنوعیت تردد به سمت غرب، شرق، شمال و جنوب، از سمت شرق محدودیت‌های تردد در خیابان بهشتی و شریعتی و در ادامه از میدان سبلان و در بزرگراه شهید سلیمانی از روی پل شهید حقانی تا بزرگراه کردستان در هر دو مسیر بین پل سیدخندان تا پل شهید چمران بر حسب ضرورت انجام خواهد شد.

سرهنگ بهرام آبادی در رابطه با محل‌های پارک خودرو‌های شخصی مراجعه کنندگان افزود: در بخش شمالی پارکینگ گلگشت و حکمت صدرا و پارکینگ بنیاد مستضعفان و در بخش غربی پارکینگ بیهقی، در بخش جنوبی پارکینگ چهلسرا و پارکینگ لجستیک پذیرای مراجعه کنندگان هستند.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند بعد از اشباع پارکینگ‌ها به استثناء محدوده‌هایی که ممنوعیت توقف با تابلو مشخص شده، پارک نمایند. 

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین شهروندانی که برای تردد از موتورسیکلت استفاده می‌کنند می‌توانند برای پارک موتورسیکلت‌های خود در بخش جنوبی، شمالی، شرق و غربی مصلی، به آدرس خیابان شهید حسینی، کوچه تیرداد، مهرداد و فرهاد و در بخش غربی به آدرس خیابان اقاقیا مراجعه و در پارکینگ‌های مذکور پارک کنند.

وی افزود: جهت رفاه حال جانبازان و معلولین عزیز امکان پارک خودرو‌های ایشان در خیابان خرمشهر مهیا شده است.

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی از راکبین خواست حتماً از کلاه ایمنی استفاده نموده و شهروندان نیز از حمل و نقل عمومی بویژه مترو جهت تردد‌های خود به نماز جمعه در محدوده مصلی استفاده کنند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایلنا
مجله زندگی
ارسال نظر