به غیر از موارد گفته شده، پنلهای پیامکی دارای ویژگیهای دیگری نیز هستند که در این مقاله میخواهیم به 8 مورد از جذابترین آنها اشاره کنیم. توجه داشته باشید که قیمت پنل اس ام اس برای کسبوکارهای نوپایی که میخواهند تبلیغات را شروع کنند بسیار مناسب است. ضمن اینکه توصیه میکنیم قبل از خرید پنل پیامکی از مشاوران ما در ملی پیامک بخواهید تا بهترین نوع پنل را با توجه به کسبوکار و بودجه به شما معرفی کنند.
اولین و مهمترین ویژگی پنلهای اساماس برای کسبوکارها، امکان دسترسی به بانک شماره موبایل است. با این روش هر کسبوکار جدیدی میتواند به یک بانک شماره قوی دسترسی داشته باشد و برای مخاطبان خود، پیامک تبلیغاتی ارسال کند.ضمن اینکه کسبوکارهای قدیمی نیز میتوانند به مخاطبین جدید صنعت خود دسترسی پیدا کنند و آنها را جذب خود کنند.
در این مورد موقعیتی را در نظر بگیرید که نمایشگاهی برای صنعت برق در هفته آینده برگزار خواهد شد و شما نزدیکترین هتل به این نمایشگاه را دارید. در اینجا شما برای بازاریابی پیامکی نیاز دارید که به شرکتها و مهندسین این صنعت در شهرهای مختلف پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. بنابراین بهتر است پنل پیامکی را انتخاب کنید که بانک شماره قوی داشته باشد و شما به مخاطبان هدفمندتری پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.
برای اینکه این موضوع را بهتر متوجه شوید، با یک مثال آن را توضیح میدهیم. فرض کنید شما صاحب یک آرایشگاه زنانه هستید و میخواهید برای یکی از خدمات خود تخفیف فصلی بگذارید. برای اینکه بتوانید بهطور هدفمند برای مخاطبان خود پیام ارسال کنید، لازم است که براساس سن و جنسیت آنها، پیام تبلیغاتی خود را ارسال کنید. در این مورد، بهطور کلی لازم است برای صرفاً خانمهای بین 18 الی 50 سال پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید.
این ویژگی در پنلهای پیامکی، برای کسبوکارهایی که طبق منطقه میخواهند پیامک تبلیغاتی ارسال کنند مفید است. در ارسال منطقهای شما میتوانید مخاطبین هدف خود را از روی نقشه، کدپستی و دکلهای مخابراتی انتخاب کنید. ارسال از دکل BTS درواقع دکلهای مخابراتی ایرانسل را پوشش میدهد و LBS شامل دکلهای مخابراتی همراه اول میشود. در اینجا شما میتوانید با ارسال منطقهای، ارسال BTS یا LBS کسبوکار و خدمت خود را معرفی کرده و فروش داشته باشید. تصور کنید کسبوکار شما یک رستوران است و برای غذای ویژه سرآشپز، پیک رایگان در محدوده دارید.
یکی از بهترین و جذابترین ویژگیهایی که برخی پنلهای پیامکی دارند، امکان دریافت پیامک است. شاید در نظر اول فکر کنید چه نیازی است از مخاطب خود پیامک دریافت کنید؟ در این مورد لازم است به شما بگوییم که با این ماژول میتوانید مسابقه پیامکی، نظرسنجی و آزمون برگزار کنید و با مخاطبین خود تعامل داشته باشید.
بعد از اینکه ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبین هدف با موفقیت انجام شد، چطور متوجه شویم که آنها پیامک را دریافت کردهاند؟ با قسمت دسترسی به گزارشها و آمارها میتوانیم به نرخ باز شدن پیامک، نرخ کلیک بر روی لینک و بسیاری از موارد دیگر را بررسی کنیم. ضمن اینکه با این ماژول میتوانیم حتی پیامکهایی که برای گوشیهای خاموش ارسال شده را شناسایی کرده و هزینه آن را به حساب خودمان عودت کنیم.
ارسال زمانبندی شده برای زمانهایی که در کمپین تبلیغاتی هستید یا برای تعداد شماره بسیاری پیامک ارسال خواهید کرد مناسب است. ضمن اینکه با استفاده از این روش میتوانید برای زمانی که بعد از ساعت کاری میخواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، بدون اینکه وارد پنل شوید پیامکتان را ارسال کنید.
بسیاری از کسبوکارهای بزرگ با مخاطبین بالا، علاقهای ندارند که اطلاعات مشتریانی که دارند در اختیار رقبا قرار دهند و تمایل دارند که بانک شماره اختصاصی که دارند، بهطور خصوصی نگهداری شود. در اینجا لازم است که پنل پیامکی که انتخاب میکنید حتماً از امنیت بسیار بالایی برخوردار باشد تا از فاش شدن اطلاعات مشتریان نگران نباشید.
آخرین ویژگی جذابی که برای پنل پیامکی میتوانیم نام ببریم، پشتیبانی آنلاین است. کسبوکاری را در نظر بگیرید که با کشورهای خارجی کار میکنند و ساعت متفاوتی به نسبت سایر کسبوکارها دارند. یا سایت فروشگاهی که کمپین فروش دارد و بسیاری از کاربران آن در ساعات پایانی شب تصمیم به خرید گرفتهاند.
هر دو این کسبوکارها ممکن است دچار مشکلاتی در مرحله ارسال پیامک داشته باشند و به پشتیبانی آنلاین نیاز پیدا کنند. در اینجا حضور پشتیبانی آنلاین 24 ساعت در 7 روز هفته نقطه امیدی برای کسبوکارها است.
در آخر به شما پیشنهاد میکنیم در زمان انتخاب پنل پیامکی، پنلی را انتخاب کنید که رابط کاربری ساده و زیبا داشته باشد تا در زمان کار با آن دچار سردرگمی نشوید و بهترین نتیجه را دریافت کنید. ضمن اینکه توجه به نکاتی مانند بانک شماره موبایل قوی، پشتیبانی آنلاین، امنیت بالا و امکان ارسال به روشهای مختلف میتواند در انتخاب پنل پیامکی بسیار تاثیرگذار باشد.