کاناوارو سرمربی استقلال می‌شود؟! مذاکرات به کجا رسید؟!

مدیران باشگاه استقلال همچنان در زمینه استخدام سرمربی جدید نتوانسته‌اند موفق عمل کنند و با وجود آنکه ۲ هفته از پذیرفته‌شدن استعفای جواد نکونام می‌گذرد، خبری از انتخاب جانشین او نیست و تلاش‌ها و رایزنی‌ها در مسیر انتخاب سرمربی جدید ادامه دارد.
کاناوارو سرمربی استقلال می‌شود؟! مذاکرات به کجا رسید؟!
کد خبر : ۷۶۹۱۲

با وجود شایعات مطرح‌شده، فابیو کاناوارو به پیشنهاد استقلالی‌ها واکنش مثبتی نشان نداده و به نظر می‌رسد که سرمربی بعدی آبی‌ها از قاره اروپا نخواهد بود.
مدیران باشگاه استقلال همچنان در زمینه استخدام سرمربی جدید نتوانسته‌اند موفق عمل کنند و با وجود آنکه ۲ هفته از پذیرفته‌شدن استعفای جواد نکونام می‌گذرد، خبری از انتخاب جانشین او نیست و تلاش‌ها و رایزنی‌ها در مسیر انتخاب سرمربی جدید ادامه دارد. تحولات منطقه باعث شده تا فرآیند انتخاب جانشین نکونام، بیش از پیش فرسایشی شود، اما هواداران استقلال امیدوارند که تا پیش از جمعه‌شب و جدال با ذوب‌آهن، تکلیف کادرفنی‌شان مشخص شود.

استقلالی‌ها در روز‌های گذشته با گزینه‌های مختلفی وارد مذاکره شده‌اند و به جز فرهاد مجیدی، که تنها گزینه ایرانی مدنظر آبی‌ها بود، سایر چهره‌هایی که آبی‌پوشان با آنها مذاکره داشتند، گزینه‌های خارجی بودند که می‌توان به چهره‌هایی مانند آندره‌آ استراماچونی، ریکاردو سا پینتو، پاکو خمس، خولیو ولاسکوئز، فیلیپ مونتانیه و پل لوگوئن اشاره داشت که جدی‌ترین مذاکرات با لوگوئنِ فرانسوی انجام شد، اما با وجود آنکه حضور او روی نیمکت استقلال، نهایی‌شده به نظر می‌رسید این اتفاق رخ نداد.

فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال روز گذشته در مقابل ساختمان باشگاه استقلال مذاکرات نهایی با لورنتیو رگه‌کامف را رد کرد و مدعی شد که این سرمربی رومانیایی فقط به عنوان یک گزینه به مدیریت باشگاه پیشنهاد شده است! با این وجود، پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که رگه‌کامف جزو اصلی‌ترین گزینه‌های مدیران باشگاه استقلال بوده و از سوی مدیر برنامه نزدیک به رئیس هیات‌مدیره باشگاه نام او را در اختیار مدیران آبی‌پوش قرار گرفته بود، اما به دلیل پاره‌ای از مشکلات غیرفوتبالی، مجوز فعالیت رگه‌کامف در ایران صادر نشد و همین مسئله زمینه‌ساز منتفی‌شدن حضور او در استقلال شد.

مسئولان باشگاه استقلال در روز‌های گذشته برای باز کردن گره‌کور ایجاد شده در مسیر انتخاب سرمربی جدید، با گزینه‌های مختلف وارد مذاکره شدند و یکی از آنها فابیو کاناوارو بود؛ ستاره افسانه‌ای فوتبال ایتالیا که در عرصه مربیگری در تیم‌های مختلفی، چون النصر عربستان، تیانچین و گوانگژو چین، تیم ملی چین و تیم‌های بنونتو و اودینزه ایتالیا تجربه فعالیت دارد و سابقه کسب ۳ عنوان قهرمانی در فوتبال باشگاهی چین را دارد، به پیشنهاد آبی‌ها واکنش مثبتی نشان نداد و همین مسئله باعث شد تا خیلی زود مذاکرات استقلالی‌ها در همان قدم اول با کاناوارو به بن‌بست برسد و خبری از سفر این مرد نام‌آشنای ایتالیایی به تهران نباشد.

فعلاً موسیمانه جدی‌ترین گزینه است
استقلالی‌ها در تلاش هستند تا بتوانند طی ۴۸ ساعت آینده و پیش از جدال با ذوب‌آهن، سرمربی جدید خود را معرفی کنند. گفته می‌شود که با توجه به رایزنی‌های انجام شده، یک گزینه از آمریکای جنوبی و یک گزینه از قاره آفریقا، کاندیدای جانشینی جواد نکونام هستند که در این میان، پیتسو موسیمانه که پیشتر مذاکرات اولیه با او انجام شده بود، شانس بیشتری برای حضور روی نیمکت استقلال دارد و گفته می‌شود که قرار است طی امروز (چهارشنبه)، این سرمربی نام‌آشنای آفریقایی پاسخ نهایی را به مسئولان باشگاه استقلال بدهد که باید دید موسیمانه به عنوان سکان‌دار جدید آبی‌ها انتخاب خواهد شد و مذاکرات او با استقلالی‌ها به سرانجام می‌رسد یا خیر.

منبع: عرشه آنلاین

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر