ویدیو | لحظه هولناک و تلخ قطع شدن انگشتان دست فوتبالیست بلژیکی هنگام مسابقه!

فوتبال بلژیک در هفته جاری با شوکی خونین همراه شد.
ویدیو | لحظه هولناک و تلخ قطع شدن انگشتان دست فوتبالیست بلژیکی هنگام مسابقه!
کد خبر : ۷۷۲۸۵

در اتفاقی دلخراش در سطوح پایین فوتبال بلژیک، شب درخشان یک بازیکن به یکی از بدترین شب‌های زندگی او تبدیل شد.
فوتبال بلژیک در هفته جاری با شوکی خونین همراه شد. در پایان یک بازی از دسته چهارم فوتبال این کشور میان تیم‌های زیلبک و کی‌اس‌سی‌تی منن که با برتری تیم کی‌ا‌س‌سی‌تی منن همراه شد، فابیو شیافینو بازیکن تیم برنده که به خاطر زدن دو گل بسیار شادمان بود، به سمت تماشاگران رفت تا آنها را در شادی خود سهیم کند.

در همان لحظه از روی سکو‌ها یک شی محترقه به داخل زمین بازی پرتاب شد و شیافینو به تصور اینکه آن شی یک فشفشه است، آن را برداشت، اما تنها چند ثانیه بعد آن شی در دست او منفجر شد و در نتیجه این اتفاق یک انگشت بازیکن ۲۶ ساله تیم منن به طور کامل و بخش‌هایی از دو انگشت دیگر او قطع شدند.

شیافینو درباره این اتفاق به نشریه HLN بلژیک گفت: زمانی که دود محو شد، دیدم که یک انگشتم و بخشی از سایر انگشتانم ناپدید شده است!»

طبق گزارش شبکه VRT News بلژیک؛ در پی این اتفاق، بازیکن به صورت اورژانسی در بخش ICU بیمارستان شهر بروژ بلژیک بستری شده است.

متیو ورهوست، رئیس باشگاه زیلبک که میزبان این بازی بود، در خصوص اتفاق رخ داده گفت: پس از اینکه داور سوت پایان را به صدا درآورد، یک نوع نارنجک دستی به داخل زمین پرتاب شد. در ابتدا به نظر می‌رسید که شی پرتاب شده فقط یک فشفشه دودزا است، اما بعداً مشخص شد که آن شی در واقع یک ماده محترقه از نوع کبرا ۶ که به شدت انفجاری و دارای قدرت یک نارنجک دستی است و آوردنش به ورزشگاه در کشور ما ممنوع است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که هواداری که با پرتاب شی محترقه باعث جراحت بازیکن تیم میهمان شده، یک فرد ۲۱ ساله است که تحت بازجویی پلیس قرار گرفته و فعلاً به صورت موقت آزاد شده است. باشگاه زیلبک مدعی شده که این فرد را نمی‌شناسد و جزو هواداران قدیمی این تیم نیست.

فیلم لحظه وقوع حادثه را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:


منبع: تسنیم

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر