ضرورت مجوز رسمی پلیس برای نصب این نوع چراغ‌ها در خودرو

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: هر کسی نمی‌تواند بدون مجوز اقدام به نصب این چراغ‌ها کند.
ضرورت مجوز رسمی پلیس برای نصب این نوع چراغ‌ها در خودرو
کد خبر : ۷۷۳۸۰

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: نصب چراغ‌های LED نیازمند مجوز رسمی است و هر کسی نمی‌تواند بدون مجوز اقدام به نصب این چراغ‌ها کند.

در خطوط ویژه، علاوه بر اتوبوس‌های BRT، خودرو‌های امدادی مانند ماشین‌های آتش نشانی، آمبولانس‌ها و خودرو‌های پلیس که چراغ گردان، علامت و رنگ‌های مشخص دارند، مجاز به تردد هستند و سایر خودرو‌ها اجازه تردد از این مسیر‌ها را ندارند. 

سردار سید ابوالفضل موسوی‌پور گفت: نصب چراغ LED در خودروها، نیازمند مجوز از مراکز رسمی است و هر کسی نمی‌تواند اقدام به نصب این چراغ‌ها در جلوی خودروی خود کند. 

وی افزود: معمولا خودرو‌هایی که از قبل مجاز شده‌اند که از خط ویژه عبور کنند؛ به آنها مجوز نصب چراغ ال‌ای دی نیز داده می‌شود تا ماموران پلیس بتوانند آنها را از سایر خودرو‌های شخصی تشخیص داده و اجازه ورود آنها به خط ویژه صادر شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد که نصب چراغ‌های LED و عبور از خط ویژه اتوبوس‌های BRT تنها برای افرادی امکان دارد که از قبل مجوز این اقدامات را گرفته باشند.

موسوی‌پور گفت: نصب بدون مجوز چراغ‌های LED در مقابل خودرو‌ها تخلف محسوب شده و جریمه درپی دارد و ما نیز ابلاغ کرده‌ایم تا هر خودرویی که بدون مجوز از این‌ها استفاده کند از سوی همکاران ما اعمال قانون و جمع آوری شود و اگر در خطوط ویژه تردد کند، نسبت به توقیف خودرو نیز اقدام خواهد شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر