کیهان هشدار داد:

ایران پاسخی سخت و غیرقابل تصور به اسرائیل می‌دهد!

حمله جمعه شب رژیم صهیونیستی به اندازه خط و نشان‌هایی که می‌کشیدند بزرگ نبود، از این برخی تحلیل‌گران گمان می‌کنند که مصداق تلاش اسرائیل و حامیانش برای کاهش تنش‌ها بوده است. پاسخ ایران، اما چیست؟ با توجه به اینکه عملیات آنها در حد و اندازه وعده صادق۲ نبود، از ادامه درگیری مستقیم صرف نظر می‌کند یا دوباره شاهد عملیات دیگری خواهیم بود؟ روزنامه اصولگرای کیهان البته به شدت خواستار عملیاتی شدن سناریو دوم است.
ایران پاسخی سخت و غیرقابل تصور به اسرائیل می‌دهد!
کد خبر : ۷۷۵۷۶

کیهان نوشت: کمترین کوتاهی در پاسخ محکم و رعد‌آسا، به مفهوم و معنای دعوت از آمریکا و پادگان منطقه آن، یعنی رژیم صهیونیستی برای حملات ویرانگر به ایران اسلامی و قتل‌عام مردم شریف این مرز و بوم است.
حمله جمعه شب رژیم صهیونیستی به اندازه خط و نشان‌هایی که می‌کشیدند بزرگ نبود، از این برخی تحلیل‌گران گمان می‌کنند که مصداق تلاش اسرائیل و حامیانش برای کاهش تنش‌ها بوده است. پاسخ ایران، اما چیست؟ با توجه به اینکه عملیات آنها در حد و اندازه وعده صادق۲ نبود، از ادامه درگیری مستقیم صرف نظر می‌کند یا دوباره شاهد عملیات دیگری خواهیم بود؟ روزنامه اصولگرای کیهان البته به شدت خواستار عملیاتی شدن سناریو دوم است. این روزنامه با اشاره به ابعاد حمله رژیم صهیونیستی به ایران و تاکید بر اینکه کوه آنها موش زایید، نوشته: «اگرچه حمله نیمه‌شب دیروز رژیم صهیونیستی آنگونه که لاف می‌زد و رجز می‌خواند به نتیجه نرسید، ولی تجاوز این رژیم وحشی و جعلی به ایران اسلامی نه فقط نباید بی‌پاسخ بماند، بلکه همان‌گونه که بار‌ها از سوی مسئولان بلند‌پایه کشورمان تاکید شده است، پاسخ ایران به این تجاوز باید بسیار سهمگین‌تر از عملیات ویرانگر و مقتدرانه وعده صادق‌۲ باشد و برای تحقق و عملیاتی کردن این مقصود که اقدامی حیاتی است، از توان و آمادگی لازم نیز برخورداریم.»
حسین شریعتمداری تاکید کرده که «رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و اروپایی و منطقه‌ای آن باید بدانند که تجاوز این رژیم پلید و رو به سقوط بی‌پاسخ نمی‌ماند و پاسخ ایران بار‌ها سنگین‌تر و سخت‌تر از آن خواهد بود که در تصور آنها بگنجد.»
وی در ادامه با بیان اینکه «اسرائیل «نقاب» آمریکا‌ست» نوشته: «در پاسخ به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی، باید منافع و منابع و نظامیان آمریکا را نیز در فهرست اهداف مشروع و قانونی خود جای دهیم. خداوند متعال بر درجات امام راحل ما (رضوان‌الله تعالی علیه) بیفزاید که بار‌ها می‌فرمود؛ هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و سایه رهبر معظم انقلاب را بر سر ملت‌های مسلمان و مردم مستضعف جهان مستدام بدارد که برای رژیم صهیونیستی هویتی مستقل از آمریکا قائل نیستند.»
شریعتمداری با انتقاد از کسانی که خواستار کاهش تنش بعد از عملیات ناموفق رژیم صهیونیستی هستند، نوشته: «و بالاخره از برخی شنیده می‌شود، حالا که حمله رژیم صهیونیستی موفقیت درخور توجهی نداشته است، بهتر آن است که از پاسخ و یا از پاسخ سخت صرف‌نظر کنیم! که باید گفت؛ کمترین کوتاهی در پاسخ محکم و رعد‌آسا، به مفهوم و معنای دعوت از آمریکا و پادگان منطقه آن، یعنی رژیم صهیونیستی برای حملات ویرانگر به ایران اسلامی و قتل‌عام مردم شریف این مرز و بوم است. این نسخه ذلت‌بار را در جریان مقابله با داعش هم می‌پیچیدند و دیدیم که اگر به مقابله با آن تروریست‌های وحشی نرفته بودیم چه سرنوشت هولناکی در انتظارمان بود! به یقین می‌دانید که داعش ساخته آمریکا بود و برخی از مجروحان این گروه تکفیری در بیمارستان‌های حیفا و تل‌آویو معالجه می‌شدند. آیا فیلم و تصویر ملاقات نتانیاهو از مجروحان داعش در یکی از بیمارستان‌های حیفا را ندیده‌اید؟! ... اگرچه آمریکا و ماموران صهیونیست آن در جنگ اخیر، به وضوح نشان دادند که روی اصلی سکه داعش هستند!»

منبع: رویداد ۲۴

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر