این ماشین برقی چینی جایگزین ۲۰۷ می‌شود

 دانگ فنگ Nammi ۰۱ EV با محدوده قیمتی ۱۰۴۰۰ تا ۱۴۶۰۰ دلار عرضه شده است.
این ماشین برقی چینی جایگزین ۲۰۷ می‌شود
کد خبر : ۸۳۴۰۸

با گذشت یک سال از معرفی رسمی، خودرو دانگ فنگ Nammi ۰۱ EV به بازار ایران پا گذاشته و توجهات بسیاری را در نمایشگاه خودرو تهران به سمت خود جلب کرد.

 دانگ فنگ Nammi ۰۱ EV با محدوده قیمتی ۱۰۴۰۰ تا ۱۴۶۰۰ دلار عرضه شده است.

نامی یک برند جدید تحت گروه دانگ فنگ است که بر روی خودروهای برقی تمرکز دارد. ۰۱ اولین مدل Nammi است که بر روی پلتفرم دانگ فنگ Quantum Architecture S۳ ساخته شده است. 

دانگ فنگ نامی ۰۱ که به عنوان یک هاچ بک برقی جمع و جور و جایگزینی مناسب برای پژو 207 شناخته می‌شود، ابعادی برابر با ۴۰۳۰/۱۸۱۰/۱۵۷۰ میلی متر دارد و فاصله بین دو محور آن ۲۶۶۰ میلی متر است و می‌تواند ۵ نفر را در خود جای دهد.

در نگاه اول، خطوط ملایم و روان دانگ فنگ نامی ۰۱ خودنمایی می‌کنند. نمای جلو از طراحی جلوپنجره بسته همراه با چراغ‌های مثلثی شکل در دو طرف استفاده می‌کند. سایر عناصر قابل توجه عبارتند از دستگیره‌های در مخفی، درهای فریم لِس (بدون قاب) و چراغ های عقب گرد و …

فضای داخلی در دو طرح رنگی سیاه سفید و مشکی خاکستری موجود است. کابین خودرو مجهز به صفحه نمایش کیلومترشمار ۵ اینچی، فرمان دو پره D کات و نمایشگر مرکزی شناور ۱۲.۸ اینچی است که از کنترل از راه دور موبایل، به‌روز رسانی OTA و کنترل صوتی هوشمند پشتیبانی می‌کند.

در عین حال، عملکردهای پیشرفته کمکی رانندگی سطح ۲، از جمله نظارت بر نقاط کور، پارک خودکار، پارک از راه دور، هشدار برخورد از جلو، حفظ خودرو در بین خطوط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و کروز کنترل تطبیقی ‌وجود ندارد.

امکانات دیگر شامل نورپردازی محیطی ۳۲ رنگ، شارژ بی‌سیم تلفن همراه و حالت تخت خوابیدن با یک کلیک برای صندلی‌های جلو است.

نیروی تولیدی از یک موتور برقی نصب شده در جلو تامین می‌شود که ۹۳ اسب بخار قدرت و ۱۶۰ نیوتن متر گشتاور خروجی دارد. حداکثر سرعت این خودرو به ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

گیربکس تک‌سرعته و سیستم محرک جلو (FWD) از دیگر ویژگی‌های فنی این خودرو هستند. سیستم تعلیق جلو این خودرو مک فرسون و عقب تورشن بیم است.

علاوه بر این، بسته‌های باتری لیتیومی ۳۱.۴۵ کیلووات ساعتی و ۴۲.۳ کیلووات ساعتی آن به ترتیب محدوده کروز ۳۳۰ و ۴۳۰ کیلومتری را ارائه می‌کنند (براساس معیار CLTC). در حالت شارژ سریع DC، باتری را می‌توان تنها در ۳۰ دقیقه از ۳۰ درصد به ۸۰ درصد شارژ کرد یا در ۸ دقیقه تا ۲۰۰ کیلومتر شارژ کرد.

منبع: تکناک

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر