قیمت خودرو‌های کارکرده امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ + جدول

براساس قیمت خودرو‌های کارکرده در ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۵ بدون رنگ با ۲۰۵ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
قیمت خودرو‌های کارکرده امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ + جدول
کد خبر : ۸۸۰۸۵

قیمت خودرو‌های کارکرده در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ را بخوانید.

براساس قیمت خودرو‌های کارکرده در ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۵ بدون رنگ با ۲۰۵ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ بدون رنگ با ۵۸ هزار کیلومتر کارکرد نیز به قیمت ۱ میلیارد ۵۰ میلیون تومان آگهی شده است.


در میان آگهی‌های پژو ۴۰۵ کارکرده، شخصی پژو ۴۰۵ GLX بنزینی مدل ۱۳۸۴ کاپوت تعویض با ۴۲۰ هزار کیلومتر کارکرد به چشم میخورد که قیمت آن حوالی ۲۲۰ میلیون تومان تعیین شده است. در آگهی دیگری سمند XU ۷ LX مدل ۱۳۹۸ یک لکه رنگ با ۱۴۶ هزار کیلومتر کارکرد نزدیک به ۴۶۰ میلیون تومان ارزشگذاری شده است. در جدول زیر لیست قیمت خودرو‌های کارکرده امروز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ تهیه شده است.


برند    مدل (سال)    رنگ/وضعیت بدنه    کارکرد (کیلومتر)    قیمت (تومان)


رنو ساندرو اتوماتیک    ۱۳۹۵    سفید/بدون رنگ    ۲۰۵،۰۰۰،    ۹۰۰،۰۰۰،۰۰۰
برلیانس H ۲۲۰ دنده‌ای    ۱۳۹۹    سفید/بدون رنگ    ۷۵،۰۰۰،    ۶۵۰،۰۰۰،۰۰۰
تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک    ۱۳۹۷    سفید/بدون رنگ    ۵۸،۰۰۰،    ۱،۰۵۰،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲،    ۱۳۹۵    مشکی/کاپوت تعویض    ۲۰۷،۰۰۰،    ۴۳۰،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۴۰۵ GLX بنزینی    ۱۳۸۴    نقره‌ای/کاپوت تعویض    ۴۲۰،۰۰۰،    ۲۲۰،۰۰۰،۰۰۰
پراید ۱۳۱،    ۱۳۹۶    سفید/بدون رنگ    ۱۷۰،۰۰۰،    ۳۱۵،۰۰۰،۰۰۰
سمند XU ۷ LX    ۱۳۹۸    سفید/یک لکه رنگ    ۱۴۶،۰۰۰،    ۴۶۰،۰۰۰،۰۰۰
تیبا ۲،    ۱۳۹۷    سفید/بدون رنگ    ۱۰۳،۰۰۰،    ۳۸۵،۰۰۰،۰۰۰

طراحی داخلی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ چگونه است؟


ماشین ۲۰۶ تیپ ۲ در ابتدای عرضه به بازار ایران دارای کابین باکیفیت‌تری بود که از اجزا و متریال فرانسوی با سطح کیفی قابل‌قبول استفاده می‌کرد؛ اما به تدریج با شروع تحریم‌های بین المللی، میزان داخلی سازی قطعات نیز افزایش یافت و از کیفیت متریال مصرفی داخل ۲۰۶ کاسته شد. به ویژه در سال ۱۳۹۱ و با آغاز تحریم‌های بین المللی صنعت خودروسازی و نرسیدن قطعات اصلی پژو به کشور، کاهش کیفیت قطعات داخل کابین شدت گرفت و قطعات چینی و ایرانی، جایگزین قطعات با کیفیت فرانسوی شد. با عرضه ۲۰۶ تیپ ۲، رفته‌رفته تیپ ۱، تیپ ۳ و ۴ از مدار تولید خارج شد. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ابتدا مجهز به سیستم برق مالتی پلکس بود که از نظر سیستم برقی، پیشرفت چشمگیری به حساب می‌آمد و شیوه نوینی برای اجرای فرامین راننده بود.


علاوه‌بر ظاهر بیرونی، طراحی داخل ماشین ۲۰۶ نیز در زمان معرفی و حتی زمان ورود به بازار ایران، جذاب و مدرن بود که توانست به محبوبیت و موفقیت چشم‌گیری دست پیدا کند. با این وجود، حتی امروزه هم طراحی فضای کابین داخل ۲۰۶، مناسب و قابل قبول ارزیابی می‌شود و همچنان از دید بسیاری از خریداران و علاقه‌مندان، جذاب و گیرا به نظر می‌رسد. همچنین ارگونومی و کاربری آسان برای راننده و سرنشینان از دیگر مواردی است که تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطبان خود داشته است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر