حامد سلطانی سخنگوی شهرداری مرکزی یزد در این خصوص به خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: مدیریت بیلبوردهای شهری به دو صورت برون سپاری (توسط بخش خصوصی) و سازمانی(توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری) انجام می شود.
وی با بیان این که آگهی فروش چکی مرغ در بیلبوردهای واگذار شده به بخش خصوصی واگذار شده گفت: مسئولیت تایید محتوا به عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.
ارشاد: محتوا قانونی است اما در زمان نصبش بی سلیقگی شده
احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد هم در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار کرد: این آگهی توسط واحد ارزیابی و تایید محتوای اداره کل تایید شده ولی به دلیل شرایط کنونی قیمت و عرضه مرغ در استان قرار شده این بیلبورد از منظر شهری حذف میشود.
احمد شبانی مسئول نظارت و تایید محتوای تبلیغاتی اداره کل ارشاد یزد هم در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار کرد: محتوای این بیلبورد به لحاظ قانونی مشکلی نداشته است.
وی افزود: مراحل تایید محتوا قبل از گرانی مرغ و شرایط کنونی عرضه این محصول انجام، ولی متأسفانه در نحوه نصب و زمان انتشار آن بی سلیقگی شده است.
شبانی در پایان گفت: با دستور مدیرکل ارشاد یزد قرار است این بیلبورد از سطح شهر جمع آوری شود.