وقتی گزینه «عجله دارم» در اسنپ و تپسی حذف شد، رانندگان با مشکلات زیادی روبرو شدند و درآمدهایشان کاهش یافت. رانندگان که همواره نسبت به کم بودن کرایهها گلایه دارند، با حذف این گزینه رغبتی به انجام سفر ندارند و دنبال فرصتی برای کوچ به پلتفرمی هستند که شرایط بهتری برای رانندگان داشته باشد.
«عجله دارم» راهکار تاکسیهای اینترنتی بود تا با افزایش قیمت سفر از طولانی شدن زمان پذیرش درخواستهای سفر به علت ترافیک و یا کمبود راننده جلوگیری نماید و شانس پذیرش درخواستها را بالا ببرد.
این اتفاق فرصتی برای تیکاپ، رقیب تازه وارد اسنپ و تپسی است، فراهم آورده است که با سپردن قیمت به راننده و مسافر مشکل رانندگان را حل کند.
در اپلیکیشن تیکاپ، مسافر و راننده امکان پیشنهاد و تغییر قیمت دارند و قیمت نهایی با توافق طرفین به دست میآید. در نسل جدید تاکسیهای اینترنتی به «حق انتخابِ» رانندگان در کنار مسافران توجه بیشتری شده است.
تیکاپ، که شعارِ «انتخابِ بیشتر» را برای خود انتخاب کرده و استقبال از این برنامه نشان میدهد موضوع «حق انتخاب» همواره برای مخاطبان از اهمیت بالایی برخوردار است.