محمدرضا گلزار بدشانسی بزرگی آورد!

ورزش پدل زیر نظر فدراسیون تنیس اداره می‌شود و پیش از این نیز حضور سلبریتی‌ها را در اعضای هئیت رئیسه آن شاهد بودیم. حضور محمدرضا گلزار به عنوان سرپرست تیم در کویت حاشیه‌های فراوانی را برای این هنرمند سینما به همراه داشته است. بسیاری این اتفاق را ناشی از بی تجربگی گلزار در اداره تیم دانسته اند.
محمدرضا گلزار بدشانسی بزرگی آورد!
کد خبر : ۷۵۵۹۸

محمد رضا گلزار چندی پیش به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه تیم ملی پدل انتخاب شد. مسابقات مقدماتی جام جهانی پدل یکم تا ششم مهر در کشور کویت برگزار می‌شود و ندادن روادید به ۷ نفر از اعضای تیم ملی برای محمدرضا گلزار حاشیه ساز شد.

به گزارش کاماپرس، ورزش پدل زیر نظر فدراسیون تنیس اداره می‌شود و پیش از این نیز حضور سلبریتی‌ها را در اعضای هئیت رئیسه آن شاهد بودیم. حضور محمدرضا گلزار به عنوان سرپرست تیم در کویت حاشیه‌های فراوانی را برای این هنرمند سینما به همراه داشته است. بسیاری این اتفاق را ناشی از بی تجربگی گلزار در اداره تیم دانسته اند.

محمدرضا گلزار با انتشار ویدیویی به این حواشی اینگونه پاسخ داد که توانسته اردوی تمرینی تیم ملی را در کشور امارات برگزار کند و مربی پرتقالی را روی میز سرمربی بنشاند. با این وجود، ناگهان با خبر شده است که فقط به ۱۷ نفر از اعضای تیم توسط کشور کویت ویزا صادر شده است.

گفتنی است، ۱۷ نفر از اعضای تیم که ویزا دارند نیز با تاخیر به کویت رسیده اند و هوز تکلیف بقیه اعضای تیم مشخص نیست.

منبع: کاماپرس

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر