فروش فوق العاده کوییک به قیمت کارخانه از امروز شروع شد

سایپا قصد دارد در راستای تنظیم قیمت بازار، فروش فوق العاده خودرو کوییک GXR-L را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت اجرایی کند. این ششمین دوره عرضه محصول کوییک GXR-L در امسال است.
فروش فوق العاده کوییک به قیمت کارخانه از امروز شروع شد
کد خبر : ۷۵۷۴۸

گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه، چهارم مهر) طرح فروش خودرو کوییک GXR-L پارس‌خودرو را اجرایی می‌کند.

به گزارش کاماپرس، سایپا قصد دارد در راستای تنظیم قیمت بازار، فروش فوق العاده خودرو کوییک GXR-L را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت اجرایی کند. این ششمین دوره عرضه محصول کوییک GXR-L در امسال است.

متقاضیانی که مایل به خرید این خودرو هستند می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه تا زمانی که ظرفیت تکمیل شود در این طرح شرکت کنند. متقاضیان با ورود به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی saipa.iranecar.com می‌توانند برای خرید این خودرو اقدام کنند.

لازم به ذکر است متقاضیان شرکت در طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده نیز می‌توانند به صورت پیش ثبت‌نام وارد سایت شوند و پس از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از سازمان ثبت احوال کشور، امکان واریز وجه برای متقاضیان این طرح فعال می‌شود.

همچنین متقاضیان شرکت در طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیز باید به صورت پیش‌ثبت‌نام وارد سایت شوند و پس از اخذ استعلام‌های لازم، پالایش و احراز شرایط متقاضی از ستاد نوسازی خودرو‌های فرسوده، سایت فروش جهت واریز وجه برای متقاضیان فعال خواهد شد و افراد متقاضی خودرو کوییک می‌تواند از طریق سایت خرید کنند.

از سوی دیگر، متقاضیان جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام باید به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کرده و جهت ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

این خودرو‌ها در ۹۰ روز کاری و با رنگ‌های سفید مشکی، سفید قرمز، مشکی قرمز، نقره‌ای مشکی، کرم مشکی، خاکستری مشکی و قرمز مشکی تحویل داده می‌شوند.

منبع: کاماپرس

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر