۲ خودروی محبوب سایپا گران شدند!

پیش از این خودرو کوییک GXL با قیمت ۳۸۴ میلیون تومان فروخته می‌شد، اما اکنون با رشد ۷ میلیون تومانی مواجه شده است. نرخ سهند S هم ۴۵۹ میلیون تومان بود که اکنون با افزایش ۸ میلیونی به بازار عرضه می‌شود.
۲ خودروی محبوب سایپا گران شدند!
کد خبر : ۷۵۷۸۵

گروه خودروسازی سایپا قیمت دو خودرو کوییک GXL و سهند S را افزایش داد. در حال حاضر قیمت کوییک جی ایکس ال ۳۹۱ میلیون تومان و سهند اس ۴۶۷ میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، پیش از این خودرو کوییک GXL با قیمت ۳۸۴ میلیون تومان فروخته می‌شد، اما اکنون با رشد ۷ میلیون تومانی مواجه شده است. نرخ سهند S هم ۴۵۹ میلیون تومان بود که اکنون با افزایش ۸ میلیونی به بازار عرضه می‌شود.
همه چیز درباره کوییک GXL؛ محصول پرطرفدار سایپا
یکی از محصولات شرکت سایپا، کوییک GXL است که در دسته اتومبیل‌های شهری قرار دارد. این خودرو به دلیل داشتن طراحی جالب و مصرف سوخت بهینه گزینه مناسبی برای رانندگی درون و برون شهری است. مدل دنده‌ای این خودرو با پیشرانه چهار سیلندری و حجم موتور ۱.۵ لیتری در بازار وجود دارد. قدرت موتور این خودرو ۹۰ اسب بخار است و گشتاور آن به ۱۳۷ نیوتن متر می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو هم ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است. این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر معادل ۶.۷ لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند.

این خودرو به امکاناتی مانند سنسور فشار باد تایر، ترمز ضدقفل، ترمز با نیروی کمکی، دی لایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، ایربگ راننده و سرنشین جلو و سیستم تهویه دیجیتال مجهز شده است.

مشخصات خودرو پرمتقاضی سهند S
خودرو سهند S با موتوری به حجم هزار و ۴۹۷ سی سی و حداکثر قدرت ۹۰ اسب بخار به بازار عرضه شده است. حداکثر گشتاور این خودرو به ۱۳۷ نیوتن متر می‌رسد. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است. این خودرو امکاناتی مانند سیستم پایش فشار باد تایرها، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، آینه جانبی قابل تنظیم برقی، سنسور دنده عقب، سیستم هشدار نبستن کمربند راننده، مه شکن جلو و عقب، دزدگیر درب جانبی و… دارد.

منبع: کاماپرس

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر