پسر ۱۵ ساله تمام اعضای خانواده اش را به قتل رساند!

حدود ساعت ۵ صبح روز دوشنبه ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) به وقت محلی، پلیس در جریان یک تیراندازی مرگبار در سیاتل واشنگتن قرار گرفت.
پسر ۱۵ ساله تمام اعضای خانواده اش را به قتل رساند!
کد خبر : ۷۷۳۶۷

پسر ۱۵ساله آمریکایی که اعضای خانواده‌اش را به رگبار بسته و ۵نفر از آنها را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

حدود ساعت ۵ صبح روز دوشنبه ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) به وقت محلی، پلیس در جریان یک تیراندازی مرگبار در سیاتل واشنگتن قرار گرفت.

تیمی از مأموران راهی محل حادثه که خانه‌ای در منطقه فال‌سیتی بود، شدند. آنها به محض ورود به خانه با اجساد ۵نفر از اعضای خانواده روبه‌رو شدند. آنها پدر، مادر و ۳فرزند جوان و نوجوان خانواده بودند که به ضرب گلوله به قتل رسیده بودند.

همچنین مأموران پلیس با یک پسر نوجوان که به‌شدت زخمی شده بود روبه‌رو شدند و او برای معالجه به بیمارستان منتقل شد که به‌گفته پزشکان وضعیت وخیمی دارد.

در ادامه مأموران موفق شدند عامل جنایت را در همان محل دستگیر کنند؛ نوجوانی ۱۵ساله که از اعضای این خانواده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد که او اعضای خانواده را به رگبار بسته و ۵نفر از آنها را به قتل رسانده و یک نفر را مجروح کرده است.

یکی از همسایه‌ها به پلیس گفت که این خانواده ۷نفره از مدت‌ها قبل در این محل زندگی می‌کردند. پدر و مادر به همراه ۵فرزندشان به‌نظر می‌رسید خانواده خوشبختی بودند و به همین دلیل وقوع این جنایت همسایه‌ها را به‌شدت شوکه کرده است. پلیس هویت اعضای خانواده را فاش نکرده و هنوز مشخص نیست، دلیل این جنایت خانوادگی چه بوده است.

براساس گفته پلیس، این یک جنایت فجیح خانوادگی محسوب می‌شود.

براساس این گزارش، نوجوان ۱۵ساله که عامل قتل‌عام خانواده‌اش معرفی شده، در بازداشتگاه نوجوانان شهرستان کینگ زندانی است. سخنگوی دادستانی گفت که او برای نخستین‌بار روز چهارشنبه در دادگاه حاضر خواهد شد.

منبع: تازه نیوز

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر