لایه‌برداری پوست را حتما امتحان کنید ، معجزه می‌کند

لایه‌برداری پوست با انواع ماسک و کرم که به صورت شرکتی آماده می‌شوند یا در منزل می‌توانید تهیه کنید صورت می‌گیرد. اما این کار چه فایده‌ای دارد؟
لایه‌برداری پوست را حتما امتحان کنید ، معجزه می‌کند
کد خبر : ۵۴۱۶۲

اگر پوست شما کدر شده است، اگر آن احساس شادابی و نشاط و سرحالی خودش را از دست داده، اگر فکر می‌کنید زیر پوستتان جوش‎های ریز فراوان است پس چرا بی حرکت نشسته‌اید؟ حتما لایه‌برداری را امتحان کنید!


به گزارش راهنماتو، لایه‌برداری پوست با انواع ماسک و کرم که به صورت شرکتی آماده می‌شوند یا در منزل می‌توانید تهیه کنید صورت می‌گیرد. اما این کار چه فایده‌ای دارد؟

با استفاده از لایه‌بردار‌های مختلف که توسط پزشک به شما توصیه می‌شود یا اینکه خودتان آن‌ها را در منزل می‌سازید، پوست شما شاهد اتفاقات خیلی خوبی خواهد بود! اگر دوست دارید از فواید آن باخبر بشوید این مقاله را دنبال کنید!

جای جوش و لک
اگر پوست شما جای جوش و لک دارد یکی از بهترین کار‌هایی که می‌توانید برای آن انجام بدهید لایه‌برداری است. با برداشته شدن یک لایه از پوست به مرور جای هرگونه جوشی روی صورت شما از بین خواهد رفت.

سلول‌های مرده
استفاده از اسکراب‌های مختلف باعث می‌شود سلول‌های مرده پوست شما از بین برود و به مرور شادابی و سرحالی خود را به دست بیاورد.

کلاژن سازی
لایه‌برداری پوست شما را تحریک می‌کند تا کلاژن بیشتری بسازد. کلاژن هم که می‌دانید چقدر برای جوانسازی پوست و جلوگیری از افتادگی آن اهمیت دارد؟!

محو شدن جوش‌ها
وقتی لایه‌برداری را به درستی انجام بدهید منافذ باز پوست شما مسدود نخواهند شد و در نتیجه دیگر جوش نخواهید زد. از آکنه هم به همین شیوه جلوگیری می‌کند.

این مساله را به خاطر بسپارید که هر ماسک یا کرمی که برای فردی مناسب بود الزاما برای شما هم خوب عمل نخواهد کرد! حتی ممکن است به ضرر شما بشود و جواب درستی نگیرید. پس حتما برای انتخاب نوع لایه بردار و اسکراب از پزشک و کارشناسان زیبایی راهنمایی بگیرید تا بنابه نوع پوست شما بهترین محصول را معرفی کنند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر