فال حافظ آنلاین با معنی و تفسیر کامل برای همه

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ یکشنبه ۲۰ خرداد را بخوانید.
فال حافظ آنلاین با معنی و تفسیر کامل برای همه
کد خبر : ۶۶۹۸۱

متولدین فروردین
جواب فال شما: غزل شماره ۲۸۹ از دیوان حافظ


فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عاشق و دلباخته مه رویی بی مهر و وفا هستی که حتی خودت هم می‌دانی بهتر است دل به او نسپاری. اما عنان و اختیار دل از دست تو خارج گردیده و به دنبال اوست. کسان دیگری هم در بند او گرفتارند و اگر تو نیز طالب او هستی باید از جان و دل در این راه مایه بگذاری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت‌های سوم تا ششم می‌فرماید:
* محبوب چابک و شیرین و نورسته ۱۴ ساله‌ای دارم که مانند ماه بدر با تمام وجود حلقه به گوش و عید و زر خریدش هستم.
* از لب شیرین او هنوز بوی شیر شنیده می‌شود اگر چه از ناز و کرشمه چشم سیاه دلش که عاشق کش می‌باشد قطره قطره خون تراوش می‌کند.
* بسیار شایسته است که دل به او نسپارم، زیرا هنوز بی تجربه است و بد و خوب را باز نمی‌شناسد و آیین دلداری را نمی‌داند.
* عجبا دل ما در پی آن گل نورسته کجا رفت که مدتی است آن را ندیدم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲-از این انتخاب صرف نظر کنید، زیرا او بسیار حیله گر است و از روی صداقت عمل نمی‌کند. پس به فکر کاری و کسی دیگر باشید، چون آینده‌ای درخشان در پیش دارید. حیف است آن را به این عوامل زودگذر و ناپایدار صرف کنید.
۳- اصرار بیش از اندازه بی فایده می‌باشد، چون لوازم ضروری این کار فراهم نمی‌باشد و در دراز مدت به ضرر خانواده شماست.
۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری نموده و خالصانه از بارگاه ملکوتیش بخواهید که اوضاع را به وفق مراد سازد.
۵- سفر کرده شما کارش فعلاً نیاز به بررسی بیشتر دارد ولی بالاخره انجام می‌گیرد، اما شتاب جایز نمی‌باشد. شما ۳ فرزند در طالع دارید و همسرتان لجباز و بد اخلاق، اما مهربان و ولخرج است. بیشتر مراقب او باشید که به شما نیاز دارد.
۶- اگر به سختی افتادید و می‌خواهید رها شوید، به مدت ۸ شب با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه الحجر از آیه ۱۰ تا ۱۹ را بخوانید
۷- کاری که در نظر دارید، آینده‌ای نیکو را رقم نمی‌زند، زیرا موجب اختلاف شدید می‌گردد. شخصی در کار شما دخالت نابجا دارد. سعی کنید محترمانه از او برحذر باشید.

متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۱۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

به زودی به مراد و مطلب خود خواهی رسید و جهان به کامت خواهد شد. از یک دوست پیامی دریافت خواهی کرد که شادمانت می‌کند. به خاطر عشق و صداقتی که در دل داری بلند آوازه می‌شوی. نگران آینده نباش و قدم از راه راست بیرون نگذار تا از نعمت‌های بی پایان خداوندی بهره‌مند شوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- به آرزویت حتما می‌رسی و موفقیت در چند قدمی شما می‌باشد، پس سوره مبارکه الجمعه را با معنی و حضور ذهن بخوانید.
۲- کار‌ها بر وفق مراد شما انجام می‌گیرد و جای هیچگونه نگرانی نیست. از چیز‌هایی که بی خبر بودی، آگاه می‌شوی و در زندگی موفق و دارای مقام و مرتبه مادی و معنوی می‌شوی. به یاد مادر و پدر و دوستان خوب خود باش.
۳- شما به کسی یا چیزی عشق می‌ورزی و در عالم خیال و رویا با او راز و نیاز میکنی ولی متاسفانه او از این علاقه اطلاع ندارد. خوبست به گونه‌ای او را متوجه سازی تا او نیز از عکس العمل قلبی تو آگاه شود.
۴- او فرد مهربان و با گذشتی است و شما نیز با احساس، منطقی، خوش بیان و دلربا هستی پس غرور را کنار بگذار و به گونه‌ای عاقلانه او را مطلع کن، به شرطی که عنان اختیار را از دست ندهی.
۵- حضرت حافظ در بیت نهم می‌فرماید:
*‌ای حافظ، قطره اشکی بریز و نثار کن به امید اینکه پرنده وصال دلش به رحم آید و رحمی به حال زار ما کند و به دام ما افتد.
۶- موفقیت کاملاً همراه شماست و جای نگرانی نیست. از ولخرجی دست بردارید و به برادر و خواهر توجه کنید و خبری از مسافر به شما می‌رسد.
۷- بدانید که بازنده به استقلال خود می‌بالد در حالی که به واقع در حال خود سری است و به کار گروهی خود می‌بالد. در صورتی که در حال دنباله روی است و اراده‌ای از خود ندارد. اما برنده همیشه می‌داند که کدام تصمیم‌ها را به طور مستقل بگیرد و کدام یک را پس از مشورت با دیگران.
۸- امام علی (ع) می‌فرمایند: “مواقع تفریح و شادمانی فرصت است. افراد عاقل فرصت‌ها را مغتنم می‌شمارند و از آنها به نفع خوشبختی و سعادت خویش استفاده می‌کنند. ”

متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۳۰۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:
روزگار سختی را در هجران گذرانده ای، ولی اکنون دیگر به گذشته‌ها فکر نکن، چرا که او از کرده خود پشیمان گشته و عاقلانه آن است که تو عذر او را بپذیری و از خطا‌های او درگذری. تنها در این صورت است که سعادت به تو روی خواهد آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- بوی دوستی را استشمام نمودی و برق وصال را تماشا کردی، پس صبر و شکیبایی را نیز امتحان کن.
۲- با خود می‌گویی‌ای ساربان که شتران جانان را با ترنم میرانی، توقف کن که اشتیاق جمال یار صبر را از من گرفته است و طاقت راه رفتن ندارم. بدان که یار و اقبال به تو روی آورده است. پس بی تابی و عدم حوصله بی مورد می‌باشد.
۳- می‌دانم پرده و کارخانه چشم را پرده گل ریز هفت لای خیال آراسته و مزین کرده است. اگر می‌خواهی به مقصود زودتر برسی، چنان وانمود کن که نمی‌خواهی این کار و نیت را دیگر انجام دهی و صرف نظر کرده‌ای یا اینکه سعی کن بفهمانی قدری دلخور و ملول گشته ای. اما این گفتار را آن طور نگویی که او باور کند، بلکه با عقل و سیاست بگو. آنوقت او فوری به جانب تو خواهد آمد و نیت بر آورده می‌شود.
۴- توکل بر خدا کن و همین پنجشنبه یه یکی از مشاهد متبرکه برو. دو رکعت نماز شکر بجای آور. دعا کن که اولیا و اوصیای خدا گره گشا هستند.
۵- کسی که دیر غضب باشد، کثیر الفهم است ولی کج خلق حماقت را نصیب می‌برد، همان طوریکه آرامش حیات بدن است، اما حسد پوسیدگی استخوان هاست. چون جواب نرم، خشم را می‌گرداند، اما سخن تلخ عصبانیت را به هیجان می‌آورد.
۶- مال و ثروت کم به سبب ترس از خدا بهتر است از گنج عظیم با اضطراب. زیرا دل شادمان چهره را زینت می‌دهد.
۷- او شما را دوست دارد، اما قدرت ابرازش کم می‌باشد. باید او را بیشتر امتحان کنید، چون او بسیار سیاستمدار است و دست خود را رو نمی‌کند. معامله را توصیه می‌کنم. ازدواج زود است. ترقی و پیشرفت در تحصیل راه و آسایش ایجاد خواهد شد.
۸- اگر می‌خواهید عاقبت این کار نیکو شود، با حضور قلب و معنی در ۵ شب متوالی، سوره مبارکه کهف آیه ۴۶ تا ۵۲ و سوره مریم آیه ۷۶ تا ۸۲ را بخوانید.


 متولدین تیر
جواب فال شما: غزل شماره ۸۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است به درد هجران گرفتاری و به شدت نگران آن یار سفر کرده. نگرانی تو بی مورد است، او باز خواهد گشت. به پشتوانه‌های نامطمئن دنیا تکیه مکن و اگر زندگی فرصت دوباره‌ای در اختیارت گذاشت از آن استفاده مطلوب کن و از سوءاستفاده کردن از امکاناتی که در اختیارت قرار می‌گیرد، بپرهیز. حرف‌هایی از قول تو به کسی که دوستش داری گفته شده، هرچه زودتر حقیقت را برای او بیان کن قبل از آنکه اسباب دردسر شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- از این نیت و اندیشه خارج نمی‌شوی. تمام حواس شما را به خود مشغول کرده بطوریکه موجب آزار روحی آنان گردیده است.
۲- این فال با دوراندیشی و عقل و شکیبایی حتماً برآورده می‌شود. تنها اشکالش این است که هنوز مقدمات کاری آن آماده نیست.
۳- حضرت حافظ در بیت هفتم می‌فرماید:
* به مهلتی که روزگار تو را می‌دهد، از راه مرو و خود رام مکن. چه کسی به یقین گفته است که این عجوزه حلیه باز، ترک حیله کرده است و دیگر مکر نخواهد کرد.
پس شما بهتر است این نیت را به آینده موکول کنید تا مقدمات لازم فراهم آید یا اینکه کلاً از آن صرف نظر کنید. زیرا در هر دو صورت به نفع شما می‌باشد.
۴- شما در زندگی رنج و اندوه فراوان دیده اید. بطوری که از همه کس قطع امید کرده اید و همه را بی وفا، بدجنس و فریبکار می‌دانید. زیرا خودتان مهربان، صمیمی، یکرنگ، بخشنده و ایثارگر می‌باشید، اما در دنیای مصرف گرایی و تکنولوژی، هر کس باید مواظب باشد تا کلاه خود و خانواده اش را باد حوادث نبرد.
۵- مقام، ثروت و موقعیت خوبی در انتظار شماست که لازمه رسیدن به آن، توکل به خداست. پس سوره مبارکه مریم از آیه ۳۰ تا ۵۰ را با معنی و حضور قلب بخوان. پنجشنبه به یکی از مشاهد متبرکه برو که گشایش بسیار حاصل است.
۶- مسافرت را توصیه نمی‌کنم. در علم و دانش موفق می‌شوید. به شرط آنکه بر سرعت کار خود بیفزایید. به مصداق تو، نیکی می‌کن و در دجله انداز، دست از محبت و لطف برندارید. در خانه همه شما را دوست دارند. بویژه یکی از آنها عاشقانه به شما عشق می‌ورزد. دل او را بدست آورید و با او مهربان باشید.
۷- از فرزند، خیر چندانی ندارید ولی همسرتان اگرچه بداخلاق می‌باشد ولی بسیار مهربان است.

متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۳۸۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:
گرچه پیش از این بار‌ها در زندگی خود با شکست مواجه شده ای، ولی بدان که شکست پل پیروزی است. پس اکنون که خدا فرصتی تازه در اختیار تو قرار داده غم و غصه‌ها را از یاد ببر و با فراموش کردن گذشته، آینده‌ای تازه بساز. زندگی هنوز ادامه دارد و دنیا به آخر نرسیده و همه چیز برای رسیدن به اهداف تو مهیاست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- بهار آمد و گل سرور و شادی بوجود آورد؛ بنابراین لازم است الان شاد و خرسند باشی و غم را از دل بیرون کنی، زیرا زمان شادی و نشاط است. غم و غصه خوردن معنی و موقعیت ندارد.
۲- راه صداقت را از آب صاف بیاموز که ظاهر و باطنش یکی است. راستی را نیز از سرو یاد بگیر که نماد آزادگی و خوش قامتی است.
۳- تمام ناراحتی‌های شما بر اثر غم و غصه بیهوده است. در حالی که فرار از سرنوشت غیر ممکن می‌باشد. از ازل برای هر کس سرنوشتی رقم زده اند. برای شما نیز چنین تعیین کرده اند. اندوهگین نباش.
۴- طرف مقابل این نیت، بسیار حیله گر و مکار است. باید بیشتر مواظب باشید. فکر می‌کنی کاری که خواهی کرد، سود آور است، اما به راحتی به دست نمی‌آید. ولی موفقیت و پیروزی با شماست. حتماً موفق می‌شوید. به شرط آنکه دست از غم و غصه برداری و با توکل بر خدا، پشتکار و کوشش وضعی بهتر برای خود فراهم سازی.
۵- در این هفته مرد حقی را خواهی دید که نفس گرمی دارد. از نصایح او بهره‌مند شو. عبارتی شیرین برای شما دارم: “سعی کن همیشه حرص زیاد را با قناعت از بین ببری و با کوتاه کردن آرزو، حلاوت و شیرینی زهد را بدست آوری. دل هم بوسیله خداوند در خلوت‌ها نرم و خاضع کنی. ”
۶- پدر یا مادر یا اقوام او هیچ گونه تقصیری ندارند بلکه عامل اصلی لجبازی و یکدنگی خود او می‌باشد که میخواهد ثابت کند فردی مستقل است و خود را کسی می‌داند. با بگو مگو چیزی درست نمی‌شود بلکه با محبت، کار‌ها آسان‌تر می‌شود.


متولدین شهریور
جواب فال شما: غزل شماره ۳۶۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در دل داری و برای رسیدن به آن خود را منزوی و تنها کرده ای. هرچه که داشته‌ای در راه حصول این نیت خالصانه بکار گرفته ای، اما تاکنون نتیجه‌ای نگرفته‌ای و این باعث شده دیگران تلاش تو را بیهوده تصور کنند. مهم این است که تو تمام تلاش خود را می‌کنی و همان طور که می‌دانی جوینده یابنده است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده اید. بطوری که از نام و ننگ نیز هراس ندارید و تمام تلاش و توان خود را صرف رسیدن به آن نموده اید. دیگران را نیز وادار می‌کنید که دنباله رو شما باشند، در حالی که شما مقدمات کامل اجرای این نیت را فراهم نساخته اید. پس اگر می‌خواهید موفق شوید، دقت، سرعت عمل و پشتکار را از یاد نبرید که رقیبان سخت در کمین هستند.
۲- راز دل را به غیر از پدر و مادر و افراد با تجربه، با دیگران در میان نگذارید. در خانواده شخصی به شما زیاد عشق می‌روزد و او شما را خیلی دوست دارد ولی شما با سخنان نابجای خود موجب رنجش او می‌شوید. شما را از این کار بر حذر میدارم، چون وی مستجاب الدعوه می‌باشد و اگر آهی بکشد، زندگی شما فنا می‌شود.
۴- این نیت حتماً عملی می‌گردد ولی زمان می‌برد. پس جای هیچ گونه تردیدی در نیت نیست. اگر می‌خواهید در اجرایش سرعت عمل بوجود آید، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا نموده و نذر خود را ادا کنید.
۵- کسانی که همه عمر به دنبال دنیا دویده اند، اما به آن نرسیده اند. چگونه امید دست یابی به آخرتی با عافیتی را دارند که یک روز هم برای آن زحمت نکشیده اند. زیرا نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود!
۶- رنگ سبز کمرنگ یا صورتی را برایتان پیشنهاد می‌کنم که ملاحت و ظرافت شما را بیشتر می‌سازد. از جهت دیگر حس کنجکاوی، ذوق هنری و استعداد دلربایی را در شما زنده می‌کند.

 متولدین مهر
 جواب فال شما: غزل شماره ۲۸۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:
به دنبال سنگ صبوری می‌گردی که دل خود را سبک کنی و از رنج‌ها و بی قراری‌های خود برایش بگویی. بهترین رازدار برای تو خداست. با او درددل کن و از او یاری بخواه، اما همت تو نیز شرط لازم این کار است. به زودی خبر‌های خوبی از او به دستت خواهد رسید که تو را شادمان می‌گرداند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- از اندیشه و فکر این نیت آرام و قرار ندارید. تلاش می‌کنید که از ذهن خارج سازید ولی نمی‌شود. به همین جهت به دنبال کسی هستید تا کاملاً برایش تعرف کنید. نگران نباشید به زودی گره از این مشکل گشوده می‌شود و کسی به شما کمک و مساعدت ویژه خواهد کرد.
۲- حادثه‌ای در زندگی شما تاثیر گذاشته و اندیشه شما را تصاحب کرده است ولی بنده به شما مژده می‌دهم که زندگی شما مانند زندگی حضرت یوسف (ع) رو به ترقی و تعالی است. با توکل بر خداوند، به زودی در‌های خوشبختی به روی زندگی شما باز می‌شود و جای نگرانی وجود ندارد و کبوتر خوشبختی بر بام خانه شما خواهد نشست. موفق باشید.
۳- حضرت حافظ در بیت‌های سوم، چهارم و ششم می‌فرماید:
* نامه وفا را که قاصد صبح به دوست رسانید، مهر عنوان نامه مذکور از خون دیده ما بود.
* روزگار از برگ گل همانند صورت زیبای تو آراست و نقش بندی کرد ولی گل از شرمساری، اوراق ناچیز خود را در غنچه پنهان کرد. زیرا دریافت که گل با همه زیبایی، نمودار چهره تو نتواند بود.
* همانا زیبایی دیدار کعبه عذرخواه و عامل تحرک سالکان می‌شود. پس بلا‌ها و رنج‌هایی که در راه رسیدن به او می‌کشند، تلافی میکند، زیرا جان روشن ضمیران در بیابانش از آتش بلای سفر گداخته می‌شود.
۴- سفر کرده کار و حالش خوبست و مشکلاتش رو به آسانی است. بیمار شفا می‌یابد. اگر می‌خواهید او یا خودتان پیروز شوید، در ۵ شب متوالی با حضور قلب سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۲۵ تا ۱۳۰ را با معنی و حضور قلب بخوانید.
۵- سفری زیارتی در پیش دارید. موفقیت او حتمی است، صبر کنید. مژده می‌رسد.

متولدین آبان
جواب فال شما: غزل شماره ۴۲۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:
انسانی عاشق و دلباخته و صادق هستی، اما شنیده‌ای که رقیبی داری که در آستانه‌ی پیروزی است و این فکر تو را به شدت عذاب می‌دهد. برای یافتن راه چاره از هر دری وارد شده ای، ولی سودی نکرده است. بی تابی نکن، صبور باش و به پیمان خود وفادار بمان. به امید خدا همه کار‌ها مطابق میل تو سامان خواهد گرفت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- درگیر مساله و کاری و نیتی شده اید که سودی برای شما ندارد. نفع آن به دیگران می‌رسد و زیانش در دراز مدت متوجه شماست. زیرا شما نسنجیده و گز نکرده پاره می‌کنید و این شرط عقل و اندیشه نمی‌باشد. پس فعلاً منصرف شوید.
۲- برای کاری، اصولی و قوانینی حکم فرماست و شما بدون تهیه مقدماتش دست به اقدام می‌زنید، در حالیکه ضروریست ابتدا اندیشه و سپس اقدام کنید؛ بنابراین برای نیت خود بیشتر فکر کنید و این کار توام با مشورت باشد.
۳- او بخاطر سود جویی خود به شما روی آورده و شما در کمال صداقت باور کرده اید. عجبا از شمای زود باور!
۴- خود را درگیر مسائل دیگران نکنید، بلکه با نقشه‌ای حساب شده و برنامه‌ای دقیق، همراه با سرعت عمل، دقت و تلاش درخور تحسین، پیش بروید تا موفق شوید.
۵- او زیرک است. شما باید با دلربایی و دقت عمل او را امتحان کنید. آنگاه قول مساعد بدهید.
۶- از نفرین پدر و مادر بر حذر باشید و بترسید. زیرا که نفرین او بر فراز ابر‌ها قرار می‌گیرد تا خداوند به آن نظر کند و به آن می‌فرماید: “به سوی من آی تا تو را برای گوینده ات مستجاب کنم. ” پس از نفرین پدر و مادر بترسید. نفرین پدر از تیر شکافنده‌تر است و قلب مادر بهشت خداست و دل همسر گردشگاه ایزدی است.
۷- رنگ سرخابی و آبی کمرنگ برازنده شما است، زیرا باعث امیدواری، اتکای به نفس، زیبایی، عشق پرستی و آرامش شما می‌گردد. بر نشاط و سرزندگیتان می‌افزاید و دوستان را به شما نزدیکتر می‌سازد.

متولدین آذر
جواب فال شما: غزل شماره ۹۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:
دل به کسی سپرده‌ای که به اعتقاد تو از همه کسانی که می‌شناسی برتر و بهتر است. او محاسن بسیاری دارد، اما به خاطر داشته باش اگر قصد وصال او را داری باید تلاش و سعی بسیاری بکنی، زیرا بین تو و او فاصله بسیار و این فاصله جز با سعی و تلاش بسیار تو پر نخواهد شد. پس تا دیر نشده از همین امروز آغاز کن.
نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- آدم بسیار خوبی هستی و قلبی به روشنی آفتاب و مهری به مهربانی کبوتران داری. اما متاسفانه زیاد زود رنج و مردد هستی. سعی کن دست از تردید برداری که آفت و بلای پیشرفت و ترقی شماست.
۲- آنقدر خوب و مهربان و دوست داشتنی هستی که قدر و ارزش خود را نمی‌دانی. به همین جهت، زود فریب می‌خوری. سعی کن با درایت و کیاست بیشتر، با مردم برخورد کنی، چون مردم این زمان خیلی ناقلا هستند.
۳- همسر و پدر و مادر و فرزندان شما را زیاد دوست دارند. پس به آنان محبت کن و با زخم زبان آنها را آزار نده. شما مانند گاو نه من شیرده هستید. محبتی می‌کنید، اما بی موقع.
۴- خوش قلب و مهربان هستی، اما لجباز و لجوج و خودخواه. گاهی از دروازه‌ای داخل نمی‌شوی و زمانی از سر سوزنی هم عبور می‌کنی. سعی کن “خیرالامور اوسطها” باشی. او از کار شما ترسیده پس بیش از این اسب غرور را بحرکت درنیاورید. اینک بهتر است از متانت و ملاحت بهره بگیرید.
۵- او تو را زیاد دوست دارد، اما شما قدری با متانت عمل کنید و به عناوین مختلف وی را امتحان کنید. چون ممکن است همیشه و همه وقت از امتحان و آزمایش سربلند بیرون نیاید.
۶- سفر را توصیه می‌کنم. معامله خرید سود آور، اما فروش فعلاً زود است. ازدواج موقعیت کافی ندارد ولی طلاق عملی است. بیمار شفا می‌یابد. مژده‌ای دریافت میکنید و مشکل زندگی شما به زودی حل می‌شود. جای نگرانی نیست. بر خدا توکل کن و با اراده و تصمیم گام بردار که تردید موجب شکست خواهد شد. خود را به کار‌های غیر ضروری مشغول نکن که وقت را از دست می‌دهی. متاسفانه در شرایطی هستی که پند و نصیحت را کمتر می‌پذیری. اما بهرحال در این هفته با پیری از پیران راه خدا، ملاقات می‌کنی. نصایح او را به کار گیر که مفید است.
۷- باید توجه داشته باشید که عارفان دو چشم دارند و یک زبان. یعنی بیشتر می‌بینند و کمتر سخن می‌گویند.
۸- فرزندی که منتظر آن می‌باشید، پا قدمی نیکو دارد و پسر است که کاشانه را گرم می‌کند.

متولدین دی
جواب فال شما: غزل شماره ۳۵۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:
افکار و آرزو‌های بلندی در سر داری، طوری که گاهی به خیالبافی روی می‌آوری. خداوند به هر کس نعمتی ارزانی کرده و از خوان او هر کسی را بهره‌ای است. تو هم از نعمت‌هایی که خدا در اختیارت قرار داده استفاده کن تا به آرزو‌های منطقی خود برسی. برای مقبول شدن در بین مردم تلاش بسیاری لازم است، پس شروع کن.
نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- افکار بلند و همت عالی شما موجب می‌شود که به درجات بالا برسید و به شما می‌گویم که در راه پیشرفت و ترقی، تمام مشکلات را پشت سر می‌گذارید و انسانی کامیاب و پیروز خواهید شد. اولاً همیشه بر خداوند توکل داشته باشید. ثانیاً مبادا جاه و ثروت موجب غرورتان گردد که از آن روز سرنگونی شما حتمی خواهد بود. بدانید وظیفه دارید به پدر مادر و اقوام کمک کنید تا خداوند به شما کمک کند.
۲- سعی کنید از خواسته‌های دور و دراز دست بردارید، زیرا هر کس پار را از گلیم خود درازتر کند، ناکام می‌ماند. البته این به آن معنی نمی‌باشد که در راه رسیدن به مقام و ثروت و زندگی کوششی نکنید. آینده‌ای موفق دارید و آینده متعلق به شماست.
۳- این نیت عملی است. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. نگران نباشید، زیرا پریشانی موجب شکست می‌شود. خرید و فروش هر دو نفع دارد. تغییر شغل و امور علمی حتمی است. شخصی منتظر شما می‌باشد. سفری بسیار خوب در پیش دارید. ملاقاتی مهم خواهید داشت. ۴ فرزند در طالع و همسری بسیار مهربان و دوست داشتنی دارید.
۴- در ۱۵ شب آینده خوابی خواهید دید که کاملاً لخت شنا می‌کنید. تعبیرش این است که به ساحل جدید زندگی نزدیک می‌شوید در حالی که کشمکش درونی دارید. دعا می‌کنم سرعت پیشرفت شما بسیار زیاد شود. به پدر و مادرتان بگویی که نگران مسافرش نباشد. حال او خوبست. قدری خود را برای شما لوس می‌کند، اما او از هر جهت وضعی عالی دارد.

 متولدین بهمن
 جواب فال شما: غزل شماره ۲۲۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:
اگر می‌خواهی به سعادت و افتخار برسی باید گوهر پاک سرشت انسانی خود را پیدا کنی و از شر بدکاران و بدخواهان به خدا پناه ببری. عشقی که در دل داری موجب خرسندی تو خواهد شد و از آن پشیمان نمی‌شوی. همتت را بلند کن و تلاشت را مضاعف تا به بالاترین درجات برسی.
نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- اگر کسی به شما فخر و ناز کرد، به او توجه نکن، زیرا ارزش واقعی شما بمراتب از دیگران بیشتر است. شما با آن قلب و نیت پاک، همیشه موفق و پیروز هستید و از دشمنان کاری ساخته نمی‌باشد. کسی به شما بدی کرده. او را به خداوند واگذار کن و از صمیم قلب از قادر یکتا بخواهید که به او جزا دهد. خواهید دید که عبرت خاص و عام می‌شود.
۲- اگر چه هدف شما بسیار متعالی است، اما باید تلاش را بیشتر کنید ولی مواظب باشید. برای رسیدن به آن دست به اقدامات ناخوشایند نزنید، چون خداوند ناظر بر کار شماست؛ بنابراین با صداقت و خلوط نیت اقدام کنید که تا خداوند به شما کمک کند.
۳- حضرت حافظ در بیت‌های دوم تا چهارم می‌فرماید:
* رندی و قلندری بیاموز و بخشش کن، زیرا چندان هنری نیست که حیوان شراب نخورد و انسان نباشد. پس کسی که فاقد این دو باشد، حیوانی بدون هنر است.
* اصل و گوهر انسان باید پاک باشد تا مورد فیض الهی قرار گیرد وگرنه هر سنگ و گلی، جواهر قیمتی نمی‌شود. پس استعداد ذاتی لازم است.
* نام مقدس خداوند کار خود را می‌کند.‌ای دل تو خوش باش و با خدا باش و از مکر و حیله دوری کن. زیرا با حیله و مکر، دیو و شیطان مسلمان نمی‌شود و رو به راه نمی‌گردد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- ویژگی‌های شما عبارت اند از: وظیفه شناس، استثنایی، جدی، مسئول، مصمم، کاری، لجباز، مغرور، متین، محتاط، پشتکاردار، دور اندیش، پول دوست، مهربان، حساس، ناقلا و زیرک.

متولدین اسفند
جواب فال شما: غزل شماره ۱۱۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:
پس از سال‌ها گوشه نشینی و انزوا به خاطر داغ عشقی که بر دل داشته‌ای اکنون قصد کرده‌ای قدم در راه عشق بگذاری. باید بدانی در این راه برای رسیدن به مقصود باید تلاشی بسیار مداوم داشته باشی و از حوادث و مشکلات دلسرد و مایوس نشوی. حسن اخلاق نیز شرط پیروزی تو بر رقیبان است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت‌های چهارم تا ششم می‌فرماید:
* کسی شرف پا بوسی تو را پیدا می‌کند که مانند خاک در راه همیشه سر به خاکساری بر در سرای تو نهد.
* از خشک مغزی و تعصب زاهدان فریبکار به تنگ آمده و ملوام شراب خالص کجا توان یافت، زیرا بوی شراب تازه جان را‌تر و تازه می‌کند.
* اگر شراب هیچ سودی نداشته باشد، آیا تنها این هنر کافی نیست که یک لحظه تو را از وسوسه‌های عقل سود جو باز می‌دارد؟
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- دقت و حوصله و فعالیت، سه قاعده مثلث پیروزی هستند که شما خوشبختانه دو قاعده را در اختیار دارید و سعی کنید تلاش و کار را همراه با اراده به جمع آنها وارد سازید تا این نیت برآورده شود.
۳- ستاره اقبال شما در برج سعد می‌باشد. کار‌ها بر وفق مراد انجام خواهد گرفت و جای نگرانی نمی‌باشد.
۴- این نیت زیر و بم‌های زیادی دارد که باید مقدماتش را کاملاً فراهم کنید و تا حدودی بعضی از عوامل آماده و مهیا می‌باشد. برای بقیه نگران نباشید و بر خدا توکل کنید.
۵- مسافرت را توصیه می‌کنم. فروش نفع دارد ولی خرید فعلاً چند روز صلاح نمی‌باشد. از مسافر خبر‌های خوشی دریافت می‌کنید. بیمار حتماً شفا می‌یابد. ازدواج عملی است. پدر و مادر را احترام کن و نذر خود را ادا کنید. قول خود را به عمل تبدیل سازید.
۶- ویژگی‌های شما عبارت اند از: پیغام آور، اصیل، خوب، مودب، فداکار، خیرخواه، سریع الانتفال، نظر بلند، رفیق دوست، بدون خطر، محتاط، صمیمی، با وفا، اهل حاشا، خدمتگزار، نیکو، نجیب، مهربان و خوش اخلاق.
۷- شما از خود مقاومت و ایستادگی نشان نمی‌دهید به همین جهت از این شاخه به آن شاخه می‌پرید.
اوضاع را بر وفق مراد خود بسازید. بگذارید یک بار هم که شده، خودتان تصمیم بگیرید. صبح در راه است. باید باور داشت تا طلوع کند، چون از شب تاریک نور به پنجره اطاق نمی‌تابد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
نمناک
مجله زندگی
ارسال نظر