قیمت جدید هواپیما اعلام شد + لیست قیمت

طبق اعلام دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی حدود ۱۰ تا ۱۲ شرکت هواپیمایی نرخ‌های جدید خود را اعلام کرده اند.
قیمت جدید هواپیما اعلام شد + لیست قیمت
کد خبر : ۶۸۸۳۵

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: حدود ۱۰ تا ۱۲ شرکت هواپیمایی نرخ‌های جدید خود را اعلام کرده اند.
مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت‌وگویی از اعلام نرخ‌های جدید بلیت هواپیما توسط برخی از شرکت‌ها خبر داد و اظهار کرد: حدود ۱۰ تا ۱۲ شرکت هواپیمایی نرخ‌های جدید خود را اعلام کرده و این مبالغ را در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی و سایت‌های خود نیز را بارگذاری کرده‌اند.

وی توضیح داد: شرکت‌های هواپیمای علیرغم تورم و افزایش دستمزد‌ها و برخی از هزینه‌های ارزی خارج از کشور کماکان براساس نرخ ۴۰ دلار هر ساعت صندلی مسیر‌های پروازی خود را تعیین کرده‌اند و به تدریج قیمت‌ها را اعلام می‌کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در این راستا افزود: با توجه به اینکه شرکت‌ها کلاس‌های نرخی متفاوتی دارند و همه شرکت‌ها مکلف به رعایت سقف قیمتی هستند، براین اساس هر شرکتی تنها مجاز است تا قیمت خود را برای مسیر‌های مختلف پروازی اعلام کند.

سامانی با اشاره به سقف قیمتی مسیر‌ها پرتردد گفت: به طور مثال سقف قیمت بلیت اکونومی هواپیمای تهران - مشهد حدود دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تهران - تبریز حدود دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و تهران - شیراز هم دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وی همچنین اظهار کرد: زمانی بازار به تعادل برسد عرضه بلیت بیشتر شده و قیمت‌ها نیز کاهشی می‌شود.

سامانی افزود: قطعا قیمت‌های جدید از قیمت‌ها فعلی بازار و حتی سقف نرخی که خود شرکت‌ها گذاشته‌اند، کمتر خواهد شد و این اطمینان را می‌دهیم که این آزادسازی به نفع مردم و شرکت‌ها خواهد بود.

نرخ‌های جدید برخی از شرکت‌های هواپیمایی به شرح زیر است:

 

قیمت جدید هواپیما اعلام شد + لیست قیمت

منبع: روز اقتصاد

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر